Jump to content

Definitief Uitgesteld


ThOmAsZ

Recommended Posts

Ik wou hem anders wel kopen maar nu hij is uitgesteld.

Ik koop hem ook wel op de dag van de release, alleen dat is puur omdat ik dat een Portable GTA heb... En GTA Advance en GTA2 voor de gameboy maken me niet bepaald blij...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 94
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • MNC3

    22

  • Insane

    12

  • Rekam

    7

  • Gta:LCS

    6

Top Posters In This Topic

nu verveel ik me dus wel eigenlijk een beetje :{

bij gtaplace: There are 154 hours to go until the European release

Je wacht nog langer op een GTA titel zonder vliegtuigen, helicopters etc..?? :bonk: Ik koop hem wel als hij in de aanbieding is... Ik had meer verwacht/gehoopt... :cab:

vergelijk psp niet met ene console he ;) op zo een umd kan maar 1,8 GB ;) gta lcs neemt er al 1,2 van in ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben..

(en ik kan t weten k werk daar:) ) _O_:D

had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop.

greetz.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben..

(en ik kan t weten k werk daar:) ) _O_:D

had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop.

greetz.

Import dan uit UK, Stop die import uit de US. In UK is hij 4 november ge-released en die is wel pal.

Kijk op www.ebay.co.uk en typ het daar in en je zal een aantal UK (pal) gta's vinden

Link to comment
Delen op andere websites

Hey Djaa, hoe kan je vriend die nou bij Game City hebben gekocht....als ze m daar nog niet binnen hebben..

(en ik kan t weten k werk daar:) ) _O_:D

had vandaag collega van Take2 aan de lijn en die zei de definitieve releasedatum is nu 02/12, maar met een beetje geluk kan ie iets eerder worden uitgeleverd. later zal het niet snel worden, de titel is belangrijk voor de feestdagenverkoop.

greetz.

Import dan uit UK, Stop die import uit de US. In UK is hij 4 november ge-released en die is wel pal.

Kijk op www.ebay.co.uk en typ het daar in en je zal een aantal UK (pal) gta's vinden

En als je Ebay niet 100% vertrouwd moet je gewoon bestellen bij Play.com 3-5 leveringsdagen.

Link to comment
Delen op andere websites

maakt voor mij niet uit ik wacht tot de pc release dan kan ik er lekker op modden, ik koop gta altijd voor de pc. Het duurt nog wel tijdje voordat hij uit is maar ik vind het zonde om hem ook op de psp te kopen.

maar mischien ga ik hem wel lenen :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...