Jump to content

Vliegen in GTA: LCS


MNC3

Recommended Posts

je kan vliegen in GTA:LCS en dat op deze manier

On the mission where you follow Massimo on a tip from JD(he has a helicopter that you drive under and you cant lose him), follow him until the second stop. (When you climb up the building to find him.) Use a motorcycle to climb up the steps and reach the top. You will pass through the yellow marker and can go get the helicopter. Happy flying!!

en hier het bewijs:

http://rapidshare.de/files/6936153/Movie1.rar.html

Bewerkt: door MNC3
Link to comment
Delen op andere websites

als mijn engels goed genoeg is betekent dit dat je na deze missie kunt vliegen in een helikopter toch?

als dit waar is dan ben ik 100% zeker dat ik GTA lcs ga kopen!!!!

gta-freak2

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat je pas na die missie met een helikopter kan vliegen. Dit is een groot verschilpunt tegen GTA 3.

het is jammer, maar volgens de amerikanen kan je alleen tijdens die missie, rockstar had gewoon een foutje gemaakt, ze wouden echt niet dat je tijdens die missie vliegt, maar gezien het wel in het spel komt zal er wel een een cheat disk uitkomen ofzo dat heli's spawnt, ( weet niet hoe die bij sa heette? )

note, ze zeggen ook: gewoon in je garage zetten

Bewerkt: door Cpt.Pinguin
Link to comment
Delen op andere websites

Nu we ook kunnen vliegen, kunnen we ook kijken of ghosttown(die bank van de intromissie van gta3) nog achter de dam zit op het 3e eiland.

Mischien zit de skimmer(die dodo op het water) van vc ook wel in het spel aangezien het spel veel op gtavc lijkt

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat je pas na die missie met een helikopter kan vliegen. Dit is een groot verschilpunt tegen GTA 3.

het is jammer, maar volgens de amerikanen kan je alleen tijdens die missie, rockstar had gewoon een foutje gemaakt, ze wouden echt niet dat je tijdens die missie vliegt, maar gezien het wel in het spel komt zal er wel een een cheat disk uitkomen ofzo dat heli's spawnt, ( weet niet hoe die bij sa heette? )

note, ze zeggen ook: gewoon in je garage zetten

dat heette ARmax, maar dat zouden ze dan moeten uitbrengen voor op de memory stick, en ik denk niet dat ze dat gaan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan vliegen in GTA:LCS en dat op deze manier

On the mission where you follow Massimo on a tip from JD(he has a helicopter that you drive under and you cant lose him), follow him until the second stop. (When you climb up the building to find him.) Use a motorcycle to climb up the steps and reach the top. You will pass through the yellow marker and can go get the helicopter. Happy flying!!

en hier het bewijs:

http://rapidshare.de/files/6936153/Movie1.rar.html

he grappig mijn midde naam is massimo ik heet namelijk attila ``massimo´´kovacs

sorry voor offtopic

Link to comment
Delen op andere websites

Ben ik blij dat je kan vliegen, maar ik dacht het al hoor.

Want in gta3 kon je het al, dus het zou nogal raar zijn als je het niet zou kunnen in lcs

je kan alleen vliegen met de dodo in gta III he, en maar weinig mensen konden er fatsoenlijk mee overweg

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij is dit waarom r* het spel in europa heeft uitgestelt heeft. ik hoop anders niet dat ze die fout in de europese versie gaan uitgalen

als ze er fouten uithalen is dat toch juist goed ?!? :puh:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...