Jump to content

Vliegen in GTA: LCS


MNC3

Recommended Posts

Jaah, keb ook gevlogen bij gta lcs, da gaat wel nog goed (vliegen gaat niet stroef, maar lukt goed).

Is wel wijs, ma als ge te ver vliegt mission failed.

En als de missie failed is, kan je dan gewoon nog verder vliegen of begin je plotseling op de grond?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Dit is een bericht aan alle mensen die in de waan zijn dat je in GTA LCS voor PSP kan vliegen.

Het spijt me jullie te moeten meedelen dat ik en mijn Team van GTA LCS spelers hebben

geconstateerd dat het niet mogelijk is met een Helicopter in GTA LCS te vliegen.

Wij hebben onder andere geprobeerd wat de auteur van deze topic zegt:

Met alle motoren mogelijk (sanchez, manchez, freeway, angel, pcj600, pcj700, faggio...) hebben wij

ten eerste geprobeerd het trapje van het gebouw waar de helicopter op land op te rijden.

Deze trap bestaat uit 2 delen. Het eerste deel kom je wel op, maar naar de knik is het onmogelijk,

met welke motor dan ook, om nog verder omhoog te rijden.

Toen wij zagen dat de 'trein' ook langs dat gebouw rijdt hebben wij geprobeerd om met een motor, te voet, en met vele andere voertuigen vanaf die rails op het dak te komen. Eén van ons kwam al vrij snel op het dak door op de rails te staan en vanaf daar op het dak te springen. Je loopt dan tegen een onzichtbare muur aan maar als je een tijdje naar links en naar rechts gaat kom je er wel doorheen.

Dan kom je dus op het dak waar die Yakuza's en Massimo staan maar zodra je ook maar in de buurt komt van Massimo of die Yakuza's wordt het beeld zwart. Dan komt er te staan:

Mission Failed

You dropped your cover!

Wij gaven natuurlijk niet meteen op:

Ook met motoren zijn wij vanaf de rails tijdens de missie op het dak gesprongen.

Nu kregen wij niet meteen die Mission Failed en konden wij helemaal tot aan de helicopter rijden,

maar pas op met die Yakuza's en Massimo. Ze doen je niets totdat je tegen ze aanrijdt en dan heb je als nog

Mission Failed. Raak ze niet aan.

Helaas als je van je motor stapt om in de helicopter te stappen krijg je weer de melding:

Mission Failed

You dropped your cover!

Het is voor als nog niet mogelijk om aan een helicopter te komen.

Wij hebben ook al een helicopter op het dak van het politiebureau op Shoreside Vale zien staan

en hebben geprobeerd met cheats daarop te komen (zoals hopping cars: autos kunnen superhoog springen),

maar tevergeefs.

In ieder geval: het is NIET mogelijk om de helicopter van Massimo te stelen.

Zodra je in de buurt komt (te voet, want je MOET toch te voet instappen) krijg je Mission Failed,

hoe snel je het ook doet.

Verklaring voor het filmpje dat de auteur van de Engelse topic levert aan het begin van deze topic:

Hij gebruikt gewoon de GTA CheatEngine voor PSP's 1.5 en 2.0.

Deze kun je met een eLoader in GTA inladen wat vele mogelijkheden geeft,

zoals het 'spawnen' van PoliceHely' (Helicopter van de Politie) and 'Hunter' (De zwarte Apache van Massimo).

Dat hij een CheatEngine gebruikt is te zien aan de witte strepen die continu door zijn beeldscherm gaan.

Dit gebeurd bij iedere cheat die gebruikt wordt van de CheatEngine.

Ik hoop dat wij jullie uit de waan geholpen hebben!

Helaas (!)

FM Black NL

[NLD] Dutch Navy

www.****.co.nr

www.****.co.nr

Part of:

[sdted] International Gaming Network

>>> Door Dizzee: Reclame maken is niet toegestaan.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel vliegen in LCS, Hier is een filmpje met bewijs. Heb zelf niet eens LCS. Dus weet niet welke missie dit is. LCS: False Idols (Helikopter)

Benodigd:

Cheats.

Dit is in de missie False Idols zoals je zelf ook al zei ;).

Het is wel jammer dat het met Cheats moet. Er is Misschien een oplossing voor; namelijk de Heli neer halen bij het Belvile Park. Je moet zorgen dat de Heli op de weg neerstort en dan met een Zwaar voertuig de Heli naar je Garage duwen :). Ik weet niet of het daadwerkelijk ook kan maar misschien is het mogelijk. Er zitten natuurlijk wel wat minpunten aan het plan:

  • Je wagen kan in brandvliegen en ontploffen.
  • Het wrak verdwijnd na een tijdje, dus snelheid is geboden.

Of het mogelijk is weet ik niet, maar ik ben van plan het zelf een keer uit te gaan zoeken :sigaar:. Alleen is op dit moment mijn UMD beschadigd....:7

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan wel vliegen in LCS, Hier is een filmpje met bewijs. Heb zelf niet eens LCS. Dus weet niet welke missie dit is. LCS: False Idols (Helikopter)

Benodigd:

Cheats.

dan is het dus mogelijk gost town enzo te bereiken

Vet, wist ik niet. Maar als je hem in je garage gaat proberen te zetten kan je beter een hoog wanted level krijgen en dan voor je safe house een politie heli neerhalen en dan in je garage zetten. Ik ga het zelf ook wel ff proberen maar als het met die heli van false idols kan moet het ook met een politie heli kunnen 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Met alle motoren mogelijk (sanchez, manchez, freeway, angel, pcj600, pcj700, faggio...) hebben wij

ten eerste geprobeerd het trapje van het gebouw waar de helicopter op land op te rijden.

Deze trap bestaat uit 2 delen. Het eerste deel kom je wel op, maar naar de knik is het onmogelijk,

met welke motor dan ook, om nog verder omhoog te rijden.

Ik moet je zeggen dat jullie nog niet genoeg geprobeerd hebben. Mij is het namelijk wel gelukt, zonder cheats/mods te gebruiken :D. Het is waar dat het bijna niet lukt om naar boven te rijden op de trap. Ik heb het ook vele keren moeten proberen. Maar ik gaf de hoop niet op en beet door, tot het me uiteindelijk lukte om met een PCJ-600 op het dak te raken. Op WikiGTA heb ik uitgelegd hoe het trukje precies werkt.

Je kan wel vliegen in LCS, Hier is een filmpje met bewijs. Heb zelf niet eens LCS. Dus weet niet welke missie dit is. LCS: False Idols (Helikopter)

Benodigd:

Cheats.

Dit is in de missie False Idols zoals je zelf ook al zei ;).

Het is wel jammer dat het met Cheats moet. Er is Misschien een oplossing voor; namelijk de Heli neer halen bij het Belvile Park. Je moet zorgen dat de Heli op de weg neerstort en dan met een Zwaar voertuig de Heli naar je Garage duwen :). Ik weet niet of het daadwerkelijk ook kan maar misschien is het mogelijk. Er zitten natuurlijk wel wat minpunten aan het plan:

  • Je wagen kan in brandvliegen en ontploffen.
  • Het wrak verdwijnd na een tijdje, dus snelheid is geboden.

Of het mogelijk is weet ik niet, maar ik ben van plan het zelf een keer uit te gaan zoeken :sigaar:. Alleen is op dit moment mijn UMD beschadigd....:7

Dit trukje heb ik nog niet getest, maar bij deze moet je dan wel cheats gebruiken, en in de missie 'Calm Before The Storm' is het me gelukt zonder cheats.
dan is het dus mogelijk gost town enzo te bereiken
Ghost Town hebben ze weggelaten uit GTA Liberty City Stories. Ghost Town kan je enkel vinden in GTA III, omdat het nodig was om de intro te 'filmen'.
Link to comment
Delen op andere websites

Het kan zeker weten want ik heb het zelf ook gedaan. Had alleen een beetje moeite met de trap opkomen met een motor maja. Je kan alleen boven ChinaTown vliegen, als je eruit gaat dan staat er dat je Wasted bent en dat je missie Failed is. Dus je kan ook geen GhostTown bereiken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Je kan wel vliegen in LCS, Hier is een filmpje met bewijs. Heb zelf niet eens LCS. Dus weet niet welke missie dit is. LCS: False Idols (Helikopter)

Benodigd:

Cheats.

dan is het dus mogelijk gost town enzo te bereiken

Vet filmpje hoor, maar na 15 seconden komt die Perfect Traction Cheat in beeld en dan staat daar onder 'Press L3 to jump'. Wat is L3 dan op de PSP??

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
runescaper8 (gast)

mensen, ik weet niet of julie door die vlieg tik zijn gegrepen(wat er wel op lijkt)maar 1 ding is zeker:

je kan .n.i.e.t. vliegen op gta lcs alleen als je cheats gebruikt. hoe je het ook went of keerd: JE KAN .N.I.E.T. VLIEGEN~! :Y:Y:Y

>>> Door VforV: En toch is het me gelukt, zonder cheats of cheatdevice. Check m'n bovenstaande post. Bovendien bump je dit topic. Slot. :slotje:<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...