Rik LeE! Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ik doe: 1. KickboX! 2. Free runninG! Welke doe jij ? :rolleyes: Vertel ook wat over de sport die je doet, en waarom het je favoriete sport is. Quote
Thabit Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Geeneen, ik houd niet zo van sporten. Of, ja toch wel, computeren! Quote
Le Freak Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ook Kick-boxen! :lol: Dus ook kracht-en lenigheids training en joggen. In mijn vrije tijd ook. Verder niet veel eigenlijk... Mja wiet roken.. Quote
RTS Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Voetbal, karpervissen , uuhhmmm verder niks Quote
Tegh Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar school te gaan, en s'middags ook weer terug lopen Quote
Tim14 Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat Quote
Melchior Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel. Quote
Tegh Posted August 2, 2004 Report Posted August 2, 2004 Ik doe heel veel aan sport!! Ik moet elke ochtend naar het bushokje lopen om naar <a href="http://www.ntsearch.com/search.php?q=school&v=56">school</a> te gaan, en s'middags ook weer terug lopen hoe ver is dat lopen dan ? zeker aan de overkant van de straat Hoe raad je het :huh: , nee maar ik weakbord ook wel is. Quote
Rik LeE! Posted August 2, 2004 Author Report Posted August 2, 2004 Ikke Klimmen (wandklimmen), maar ik doe het maar heel soms, eigenlijk fiets ik ook wel veel. lol ,, ik wist niet daT iedereen zo sportief was inplaats van computer nerds Quote
Marius Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Ik doe aan tennis en atletiek voor de rest ben ik niet zo goed in andere sporten. Quote
Rik LeE! Posted August 3, 2004 Author Report Posted August 3, 2004 iedereen zijn eigen sport tog Quote
Recommended Posts