Marius Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Quote
NoName Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Ik zit op boksen ik vindt dat wel lachen Quote
Melchior Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Petje af Marius! Ik denk dat we hier een goede atleet hebben! :o Quote
Na$! Posted August 3, 2004 Report Posted August 3, 2004 ik doe voetbal heb bij sint -truiden gespeeld Quote
Chi Posted August 5, 2004 Report Posted August 5, 2004 Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren. Marius! Sportlegende! :lol: Zelf doe ik aan Wushu Kung-Fu (Chinese Martial Arts), Basketball, Streetdance en af en toe wat Freerunning (Le Parkour actually). Verder ben ik tot nu toe nog maar 1 keer Nederlands Kampioen geworden van de Wushu Federation in 2003. :blink: Quote
Melchior Posted August 5, 2004 Report Posted August 5, 2004 (edited) Nou, nou Chironu, ik had echt wel beter van je verwacht!! :lol: :lol: (Nee zonder dollen, toch wel veel goeie sportgasten hier!) Edited August 5, 2004 by Melchior Quote
The Outlaw Posted August 5, 2004 Report Posted August 5, 2004 Voetbal ,waterpolo :rolleyes: ,atletiek ,kickboxen :rolleyes: ,judo :blink: ,ehhh telt de sportschool ook mee Quote
Eclipse Posted August 5, 2004 Report Posted August 5, 2004 ikke ga vaker wat rennen...maar ik weet zeker dat ik later ga parachutespringen...mijn vader doet het ook en het is keiruig :lol: Quote
Robin2130 Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Mijn sport is GTA vice city spelen :lol: Quote
The Outlaw Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 ja volgens mij is het een hele "zware sport" echt ik weet niet hoelang ik het nog volhou om deze sport te blijven beoefenen het is zo zwaar :lol: :lol: Quote
8-Ball Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Neej het is een spel, maar jullie bedoelen het als grap he? :lol: Ik doe niet aan sport! Quote
roppie Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 badminton,schaken euh anders niets meer (telt computeren ook mee?) Quote
djvinnie Posted August 7, 2004 Report Posted August 7, 2004 Uhm ik doe aan -Wedstrijd zwemmen -Moutainbiken -Fitness en natuurlijk vakkenvullen bij AH Quote
Recommended Posts