Jump to content

Wat voor sport doe jij?

Recommended Posts

Posted

Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren.

• Replies 657
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Tim14

15

• Pete-R

9

• Eros

8

• commando

8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted
Jep en iemand hier weleens Nederlands kampioen ergens in geworden, ik ben al 3 keer Nederlands kampioen geworden in 2 atletiek onderdelen: 1 keer met kogelslingeren.

Petje af Marius!

Ik denk dat we hier een goede atleet hebben! :o

Posted

Marius! Sportlegende! :lol:

Zelf doe ik aan Wushu Kung-Fu (Chinese Martial Arts), Basketball, Streetdance en af en toe wat Freerunning (Le Parkour actually).

Verder ben ik tot nu toe nog maar 1 keer Nederlands Kampioen geworden van de Wushu Federation in 2003. :blink:

Posted (edited)

Nou, nou Chironu, ik had echt wel beter van je verwacht!! :puh: :lol: :lol:

(Nee zonder dollen, toch wel veel goeie sportgasten hier!)

Edited by Melchior
Posted

Voetbal :D ,waterpolo :rolleyes: ,atletiek :) ,kickboxen :rolleyes: ,judo :blink: ,ehhh telt de sportschool ook mee :(

Posted

ikke ga vaker wat rennen...maar ik weet zeker dat ik later ga parachutespringen...mijn vader doet het ook en het is keiruig :lol:

Posted

ja volgens mij is het een hele "zware sport" echt ik weet niet hoelang ik het nog volhou om deze sport te blijven beoefenen het is zo zwaar :lol: :lol:

Posted

Uhm ik doe aan

-Wedstrijd zwemmen

-Moutainbiken

-Fitness

en natuurlijk vakkenvullen bij AH :puh::puh: