Jump to content

Wat voor sport doe jij?


Rik LeE!

Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 657
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Tim14

    15

  • Pete-R

    9

  • Eros

    8

  • commando

    8

Top Posters In This Topic

Posted Images

Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen :D Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben!

8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol:

Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil ik geen ruzie met jouw krijgen. De enige sport die ik doe is Kranten Lopen :D  Al 8 jaar ervaring, echte veteraan terwijl ik nog maar 14 ben!

8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol:

Maar ik zit sinds kort op voetbal .. B)

Stoer he voetbal!, welke plaats speel je?

Link to comment
Delen op andere websites

8 jaar :blink: ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo? :lol:

Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop.

Link to comment
Delen op andere websites

8 jaar  :blink:  ,, Vanaf je 6e loop je al kranten, illegaal ofzo?  :lol:

Toen ik 6 was deden mijn broers al folders, ik ging heel vaak helpen met vouwen en wegbrengen, toen kapten hun ermee en namen m'n zussen het over, die kapten ermee en toen ging ik ermee verder. Ik heb nu 2 wijken, waar ik voorlopig nog niet mee stop.

2 wijken :o . Over 2 wijken daar doe je toch zeker wel 5 uur ofzo over? Ik hoop maar voor jou dat dat hele kleine wijken zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee joh.

Ten eerste ga je het steeds sneller doen, dat gaat bij mij ook al omdat m'n versnellingen kapot zijn en m'n fiets alleen nog maar in z'n 3 kan fietsen.

Ten tweede heb ik één folderwijk waar je ongeveer 25 minuten mee bezig bent. Die hoeft ook maar één keer in de week. Die andere is een dagkrant die doe ik meteen als ik uit school kom. Die bestaat uit 2 delen. Een binnen- en buitenwijk. Binnenwijk is nieuwbouw en buitenwijk is platteland. M'n moeder doet doordeweeks altijd de buitenwijk waardoor ik nog maar 45 min. met die krant bezig ben. Verdient echt goed. €---,-- per maand. (als je er écht in geïnteresseerd ben wil ik het wel zeggen, maar mijn wijk verdient véél meer dan een gewone wijk omdat ik een stuk platteland erbij heb :puh: )

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...