Jump to content

New UrbaN sporT!


Rik LeE!

Recommended Posts

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rik LeE!

    10

  • Tim14

    5

  • Thabit

    4

  • Tegh

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Free RunninG!

een nieuwE urbaN sporT!

De 3 jonge jongens Sebastian , JeromE , Stephane uit frankrijK

Hebben 4 jaar getrainD! ,

1 agustus kon je op DiscoverY "Jumþ LondEn" zieN

HieR zag je De 3 jonge jongeS 8 monumenteN/gebouwEN! ,,

afspringeN , stunteN! enZ! ;)

kledinG!

-Sport trui

-Sport broek

-Sport schoene

MerkeN Puma , Adidas, Nike en overigE!

De spoRT is afgeleiD van Ninja TruuCs + AteletieK ,,

Je conditie moET egt Heel erg goed zIJN geconcentreeRD enZ B)

Ik doe zelF ook Free RunninG ik ben beziG meT een Team,,

Intresse in Free runninG add me: rtijms(at) msn DOT com !! ,,

Ik zal je veeL info GevEN wat je moeT doen ;)

Niet lullen, Rickstar. De sport (Le Parkour; Freerunning is bijnaam) is gevonden door de maker van leparkour.com en het heeft weg van turnen en atheletiek. In principie kun je gelijk al beginnen met Le Parkour, maar klein beginnen is geadviseerd. Begin met hekjes en houten schuttingen ( Die uit planken bestaan waar je op kunt klimmen). Ook raad ik je aan een zware fysieke sport te beoefenen zoals Kung-fu, Ballet, Turnen, Windsor Pilates of Yoga.

Le Parkour hoeft niet meteen dodelijk te zijn. Vandaag nog viel ik van een dak af ( +/- 3 meter hoog, moest een bal van het dak halen) en ben zonder kleerscheuren weggekomen. Je moet natuurlijk wel enige klimtechnieken bezitten om bij de mooiste plekjes te komen.

Link to comment
Delen op andere websites

is het niet vergelijkbaar met Jackass op MTV met al dat soort rare dingen zij doen dat ook en andere dingen

Ik zou het niet echt kunnen vergelijken. Bij Jackass gaat het juist fout en da's grappig.. Als het hier fout gaat.. is het minder grappig <_<

Volgens mij is Freerunning wat extremer dan Jackass.. Tenzij je met hekjes bezig bent, want daar is IMO geen gevaar bij.

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat vet is van een 10 meter hoge duikplank afspringen... ik had een weddenschap met iemand en daarvoor heb ik wel weer 25 euro verdient :D het lijkt ook dan eeuwen te duren voordat je bij de grond bent

Da's wel chill als je alleen van die 10 meter hoge duikplank moest sprinegn, 25 Euro voor alleen dat?!

Link to comment
Delen op andere websites

weet je wat vet is van een 10 meter hoge duikplank afspringen... ik had een weddenschap met iemand en daarvoor heb ik wel weer 25 euro verdient :D  het lijkt ook dan eeuwen te duren voordat je bij de grond bent

zeker in het sloterparkbad :D

---Ontopic---

R!ckstar wat voor dingen heb je dan onderandere gedaan? Hekjes/bomen/ schoolgebouwen?

Bewerkt: door Tegh
Link to comment
Delen op andere websites

ik ga het ook eens proberen ik heb een jaar geleden ook op turnen gezeten en dat was nooit een probleem ik was vroeger ook goed in klimmen vooral in bomen klimmen en wij hebben bij ons over de schutting kan je ook goed klimmen naar de garage van de buurman

ik kan trouwens nooit zo hard vallen dat ik dood ga want het denk ik 2/3 meter hoog

Bewerkt: door tim13
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...