Jump to content

Versie 2.0 nodig ?


as31

Recommended Posts

Waar kan je dan een usbkabeltje kopen?

Die kan je gewoon los kopen in een computerzaak, gewoon vragen voor een USB to USB-Mini kabel. Je krijgt ze ook wel bij mp3-spelers, fotocameras of 1gb memorysticks. Maar om versie 2.5 te downloaden heb je géén kabeltje nodig. Je PSP moet gewoon verbinding hebben met je draadloze router, naar Opties>>verbinding bijwerken. Dan zal hij upgrade naar de nieuwste versie 2.5. Staat dan tijdelijk op je MS en is iets van 18 mb.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Samurai

    8

  • The Golden Fighter

    6

  • GTA-The-Best

    5

  • VforV

    3

Ja ik heb ook geen router, maar wel een usb to usb mini kabeltje, hoe moet ik daarmee iets downloaden?

Naar yourpsp.com gaan en de 2.5 upgrade op je pc zetten. Dan je PSP met je PC verbinden, op je PSP naar opties >> usb verbinding maken (oid) en op je pc naar Deze Computer en dan iets van "verwisselbare schijf" of USB of I: of L: en dan de gedownloade file erop zetten. Dan met je psp naar games >> memory stick en upgrade uitvoeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry voor de driedubbele post,maar:

Ik kan mijn PSP niet met mijn PC verbinden??

USB is er wel ,maar dan verschijnt er Er is geen geschikt stuurprogramma voor dit apparaat gevonden

en er verschijnt geen externe/verwisselbare schijf :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 3 weken later...
  • 1 year later...

UHm ik wil die cheat device op me psp zetten maar kan dat ok zonder memery stick??? ik heb gta lcs al 100% uitgespeeld en heb de cheatdevice al op me pc staan en snap hoe het moet maar ik heb gewoon de psp gekogt en gespeelt ik heb geen internet er op en heb hem niet ge up/downgrade en ik heb geen memery stick maar kan ik die cheatdevice er dan opzetten ik denk zelf vanniet maar moet ff op de nieuwe pc w8en maar kan ik er dan een cheatdevice opzetten ZONDER MEMORY STICK EN IK HEB HEM NIET!! GE/down/upgrade MAAR KAN UT DAN??? ?? PLEASE HELP MY : :cry:

Bewerkt: door GTA-The-Best
Link to comment
Delen op andere websites

UHm ik wil die cheat device op me psp zetten maar kan dat ok zonder memery stick??? ik heb gta lcs al 100% uitgespeeld en heb de cheatdevice al op me pc staan en snap hoe het moet maar ik heb gewoon de psp gekogt en gespeelt ik heb geen internet er op en heb hem niet ge up/downgrade en ik heb geen memery stick maar kan ik die cheatdevice er dan opzetten ik denk zelf vanniet maar moet ff op de nieuwe pc w8en maar kan ik er dan een cheatdevice opzetten ZONDER MEMORY STICK EN IK HEB HEM NIET!! GE/down/upgrade MAAR KAN UT DAN??? ?? PLEASE HELP MY : :cry:

Ik weet niet waar je het over hebt met een Memory Stick, maar voor CheatDevice erop te zetten is alleen een USB-kabeltje nodig en geen Memory Stick. Of heb je het over de Memory Stick voor je PSP? Die zul je heus wel hebben, anders kun je niet eens opslaan.

Overigens denk ik dat je de gepatchte, Europese versie van Liberty City Stories hebt. Tot nu toe is het alleen mogelijk CheatDevice te installeren op de niet-gepatchte versies en de gepatchte NTSC versie.

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ja maar als je geen kabeltje ofzo hebt dan kan je dat niet downloaden

(Ik heb trouwens geen kabeltje)

IK heb nog een tip dat usb kabeltje voor de psp is hetzelfde als een van een foto camera meestal check ut maar us na en die van een mp3 ipod vorm is ook hetzelfde!! :)

Link to comment
Delen op andere websites

UHm ik wil die cheat device op me psp zetten maar kan dat ok zonder memery stick??? ik heb gta lcs al 100% uitgespeeld en heb de cheatdevice al op me pc staan en snap hoe het moet maar ik heb gewoon de psp gekogt en gespeelt ik heb geen internet er op en heb hem niet ge up/downgrade en ik heb geen memery stick maar kan ik die cheatdevice er dan opzetten ik denk zelf vanniet maar moet ff op de nieuwe pc w8en maar kan ik er dan een cheatdevice opzetten ZONDER MEMORY STICK EN IK HEB HEM NIET!! GE/down/upgrade MAAR KAN UT DAN??? ?? PLEASE HELP MY : :cry:

Ik weet niet waar je het over hebt met een Memory Stick, maar voor CheatDevice erop te zetten is alleen een USB-kabeltje nodig en geen Memory Stick. Of heb je het over de Memory Stick voor je PSP? Die zul je heus wel hebben, anders kun je niet eens opslaan.

Overigens denk ik dat je de gepatchte, Europese versie van Liberty City Stories hebt. Tot nu toe is het alleen mogelijk CheatDevice te installeren op de niet-gepatchte versies en de gepatchte NTSC versie.

Ik heb EGT WAAR GEEN MEMERY STICK Maar hoe kan ik weten dat ik de gepatchte lcs heb ik heb hem net nieuwe gekogt en er staat platinum op anders verwissel ik wel de umd van mij en me vriendje om mijn vriendje had lcs gekogt toen ie net nieuw was !! >:)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...