Jump to content

Versie 2.0 nodig ?


as31

Recommended Posts

Ik heb EGT WAAR GEEN MEMERY STICK Maar hoe kan ik weten dat ik de gepatchte lcs heb ik heb hem net nieuwe gekogt en er staat platinum op anders verwissel ik wel de umd van mij en me vriendje om mijn vriendje had lcs gekogt toen ie net nieuw was !! >:)

Dat zou wel het beste zijn want die van jouw is gepatched, die van je vriend waarschijnlijk niet. Op die van jouw kan dus geen CheatDevice, op die van je vriend wel.

Maar wil je zeggen dat je een PSP hebt zonder Memory Stick? Dus je kunt ook geen spellen opslaan, zodat je telkens overnieuw moet beginnen? Check anders even achterlinks, daar zit een klepje waar het kaartje in zit. Vind het namelijk vreemd dat je zegt dat je LCS 100% hebt maar geen memory stick (= geen opslag functie)...

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Samurai

    8

  • The Golden Fighter

    6

  • GTA-The-Best

    5

  • VforV

    3

Ik heb EGT WAAR GEEN MEMERY STICK Maar hoe kan ik weten dat ik de gepatchte lcs heb ik heb hem net nieuwe gekogt en er staat platinum op anders verwissel ik wel de umd van mij en me vriendje om mijn vriendje had lcs gekogt toen ie net nieuw was !! >:)

Dat zou wel het beste zijn want die van jouw is gepatched, die van je vriend waarschijnlijk niet. Op die van jouw kan dus geen CheatDevice, op die van je vriend wel.

Maar wil je zeggen dat je een PSP hebt zonder Memory Stick? Dus je kunt ook geen spellen opslaan, zodat je telkens overnieuw moet beginnen? Check anders even achterlinks, daar zit een klepje waar het kaartje in zit. Vind het namelijk vreemd dat je zegt dat je LCS 100% hebt maar geen memory stick (= geen opslag functie)...

ik nu alweer een 1 gb memory stick en heb de umd van me vriendje omgewisseld (hij wist van niks geen verschil op te merken >:)) alleen nu het ALLERGROOTSTE NADEEL ik heb firmware 3.60 en daar kan de cheatdevice NIET op toch (maar ik ben niet zo gek om van psp te wisselen met me vriendje ik heb slim en lite en hij de oude)

Link to comment
Delen op andere websites

Dan had je ook niet hoeven te wisselen want je hebt niets aan een niet gepatchte versie met een te hoge firmware.. Je zult 2.6 of lager moeten hebben, of een custom firmware. En om custom firmwares te installeren heb je ook vaak 1.5 nodig. Je zult dus moeten downgraden, maar daarbij mogen we je hier helaas niet bij helpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dan had je ook niet hoeven te wisselen want je hebt niets aan een niet gepatchte versie met een te hoge firmware.. Je zult 2.6 of lager moeten hebben, of een custom firmware. En om custom firmwares te installeren heb je ook vaak 1.5 nodig. Je zult dus moeten downgraden, maar daarbij mogen we je hier helaas niet bij helpen.

komt er mesgien ook een cheatdevice voor 2.71 en hoger?

ik ga het gewoon proberen :puh: makkelijk zat

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...