Jump to content

GTA2 Bl00bers


Girl

Recommended Posts

Soms kom je in GTA2 toch wel erg bizar rare dingen tegen die een fout zijn van het spel...

1. Je hebt ook die groene gangsters die autos jatten. Nou... Als je een auto jat en de politie ziet het, dan gaan ze achter je aan... En bij die groene ventjes niet :bonk:

2. Hetzelfde als je een ventje iemand overrijd... (bijvoorbeeld omdat er 'perongeluk' een plas met olie ligt...)

3. En er zijn er nog een paar maar die ben ik vergeten.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd zo raar dat als je keihard, spookrijdend door rood reed terwijl de politie daar staat er ook niks aan de hand is, terwijl als je zachtjes tegen een politieauto aantikt ze met sirenes achter je aan gaan en op je auto schieten.

Of als je keihard langsrijdt in een auto waarvan het alarm nog afgaat. Zouden ze toch ook raar moeten vinden.

En dat de politie je niet herkent als je door de carshop rijdt, maar dat gangmembers je al van een kilometer aan zien komen en vast de Flamethrowers uit het vet halen. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd zo raar dat als je keihard, spookrijdend door rood reed terwijl de politie daar staat er ook niks aan de hand is, terwijl als je zachtjes tegen een politieauto aantikt ze met sirenes achter je aan gaan en op je auto schieten.

Of als je keihard langsrijdt in een auto waarvan het alarm nog afgaat. Zouden ze toch ook raar moeten vinden.

En dat de politie je niet herkent als je door de carshop rijdt, maar dat gangmembers je al van een kilometer aan zien komen en vast de Flamethrowers uit het vet halen. :D

Ja dat was mijn derde punt.

Bij een ziekenhuis staan 2 ambulances in de lucht geparkeerd.

Je kan er zo onderdoor lopen.

In welk level?

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zoiets: er komen in het hele spel geen vrouwen voor...

Misschien wel maar je zut ze niet herkennen...

Maar, als je NEKKID invoert als cheat zie je ook niks boeiends ofzo... 8)

Bewerkt: door MrKooKie
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het altijd leuk om dit trucje te doen, had ik zelf een x uitgevonden maar is nu geloof ik wel bekend zal t toch ff uitleggen je kon er namelijk mee vliegen.

1. je moet moletof coctail (weet ff niet hoe je t schrijft) bij je hebbe

2. Ga nu naar een hoog gebouw waar je nomaal van af zou vallen.

3. Druk op <space> om er van af te springen en als je in de lucht zit aan het einde van je sprong (waneer je normaal naar beneden zou vallen) moet je met je m*coctail de heletijd <ctrl> drukken. Hij zou zo niet die dingen gooien maar soort van vliegen als je het de hele tijd drukt en zo kan je op gebouwen waar je anders nooit op kon. :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat is wel al bekend :puh: Leuk, maar je krijgt er zo'n lamme arm van.

In nieuwere versies kan dit niet meer. Maar mocht je de debugcodes kunnen gebruiken, kun je jezelf ook teleporteren naar plaatsen waar je anders nooit kon komen. Gaat ook sneller dan de molotov-truc.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...