Jump to content

LCS vergelijken met VC


bigbossrm

vergelijke  

45 leden hebben gestemd

  1. 1. is LCS:

    • kleiner dan Vice City
      13
    • even groot als Vice City
      8
    • groter dan Vice City
      21


Recommended Posts

  • Reacties 41
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Samurai

    7

  • The Golden Fighter

    5

  • Mr. Vriecetti

    4

  • The Italian

    2

saai? neje echt niet, aleen die moters was bij mij al een reden om gta lcs te kopen, verder is zoals die gast boven me al zij het level veel verandert, wapens izjn toegevoegt, radio zenders zijn anders,, en je kan je eigen kleren uit keizen (iets van 20 costumes)

Link to comment
Delen op andere websites

saai? neje echt niet, aleen die moters was bij mij al een reden om gta lcs te kopen, verder is zoals die gast boven me al zij het level veel verandert, wapens izjn toegevoegt, radio zenders zijn anders,, en je kan je eigen kleren uit keizen (iets van 20 costumes)

En voor mij is dit al één reden voor een psp en GTA lcs te kopen.

En ik vind het eigenlijk gek dat residentevil4 de hele tijd zegt dat lcs niet de moeite waard is. Want de anderen die hem hebben zegt dat het wel een vet spel is :klap::cya:

Bewerkt: door gta-freak2
Link to comment
Delen op andere websites

maar dat betekend dat SA de grootste gta blijft. en dat betekend dat LCS een oersaaie game isals je gta III al hebt gespeeld :bonk::?
Daar ben niet met je eens LCS is andere verhaal de stad is best veel veranderd het is anders dan GTA3 het is veel leuker veel leuker want het heeft een mix van VC(kledingicoontjes ,motors) Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

Ok, we weten nu allemaal dat residentevil4 GTA:LCS saai vindt.

@residentevil4, aub dan niet meer op het GTA LCS forum te posten over gta lcs is saai enz.....

Wij willen hier graag praten over gta lcs, en wij allemaal vinden het leuk

Verpest het dus aub niet voor ons

Link to comment
Delen op andere websites

saai? neje echt niet, aleen die moters was bij mij al een reden om gta lcs te kopen, verder is zoals die gast boven me al zij het level veel verandert, wapens izjn toegevoegt, radio zenders zijn anders,, en je kan je eigen kleren uit keizen (iets van 20 costumes)

En voor mij is dit al één reden voor een psp en GTA lcs te kopen.

En ik vind het eigenlijk gek dat residentevil4 de hele tijd zegt dat lcs niet de moeite waard is. Want de anderen die hem hebben zegt dat het wel een vet spel is :klap::cya:

Ja inderdaad, ga morgen psp kopen en spelen maar. :Y

Maar LC lijkt idd groter omdat het maar liefst 3 eilanden zijn enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Vice City is kleiner dan Liberty City.

Bv. Vice City heeft 2 eilanden van telkens 4km², Liberty City heeft 3 eilanden met telkens 3km²

Dat maakt Vice City 8km² en Liberty City 9km²

Snapt iemand het??

Ja snap t, maar of t klopt. Je hebt b.v. die kleine eilandjes als van de Filmstudio en Starfish island niet meegerekent en t strand is bijna een kwart van het hele level, waar natuurlijk niks te beleven valt maar is dat dan ook meegeteld? Maarja zo kan alles wel uren doorgaan, misschien moeten we gewoon testen met zo'n motor over alle eilanden van links naar rechts de tijd ofzo. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...