Jump to content

claude


djaa

Recommended Posts

Het is geen Claude. :) Het is Toni Cipriani die terug is in Liberty City is en naar Salvatore gaat (zie Salvatores huis op achtergrond). Hij krijgt te horen dat hij opdrachten moet doen voor die kerel daarvoor, Vincenzo Cilli. Je loopt samen met hem naar buiten en stapt in je auto waarna Vincenzo je hideout zal laten zien. Claude heeft ook iets donkere kleren en een fellere groene broek en is lang niet zo breed. Dus hij kan lijken op Claude, maar dat doet Toni zoiezo al met die kleding.

Zie ik dan dubbel? :?

Edit: nee, toch niet, je hebt gelijk Golden Fighter, die achterste is Toni en die vooraan iemand anders.

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Het is geen Claude. :) Het is Toni Cipriani die terug is in Liberty City is en naar Salvatore gaat (zie Salvatores huis op achtergrond). Hij krijgt te horen dat hij opdrachten moet doen voor die kerel daarvoor, Vincenzo Cilli. Je loopt samen met hem naar buiten en stapt in je auto waarna Vincenzo je hideout zal laten zien. Claude heeft ook iets donkere kleren en een fellere groene broek en is lang niet zo breed. Dus hij kan lijken op Claude, maar dat doet Toni zoiezo al met die kleding.

Zie ik dan dubbel? :?

:cya:

nee. :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ja, de achterste is claude en de voorste zal een opdrachtgever zijn ofzo.

FOUT FOUT FOUT :bonk:

De voorste is overduidelijk Vincenzo Cilli(eerste opdrachtgever in Portland)

en de andere is Toni Cipriani in Casual clothes het KAN claude niet zijn want 3 jaar eerder zat ie met catalina

in San Andreas (de racemissies tegen die gozer bij catalina,anyone??die gast was claude) :slotje:

Link to comment
Delen op andere websites

@lollermans:Ik vind dat je een beetje grof doet hoor..

Ja, je hebt gelijk maar toen die gast die foto postte was LCS nog niet uit, hoe kan hij dan weten dat die op de voorkant Cilli is en achteraan Toni.En trouwens die missie was 6 jaar geleden en niet 3

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...