Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Ik weet niet of dit een goeie plek is om het te posten maar goed... :$

Als je je profiel aanpast kan je aangeven welke GTA je op dit moment speelt.

Als je er geen speelt zet je simpelweg 'geen' neer.

Maar waarom is er geen optie om een ander spel neer te zetten (die je zelf intypt).

Ik speel op het moment veel COD & RDR waarom kan ik dat er dan niet gewoon neerzetten ;)

Het is misschien een tip :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik weet niet of dit een goeie plek is om het te posten maar goed... :$

Als je je profiel aanpast kan je aangeven welke GTA je op dit moment speelt.

Als je er geen speelt zet je simpelweg 'geen' neer.

Maar waarom is er geen optie om een ander spel neer te zetten (die je zelf intypt).

Ik speel op het moment veel COD & RDR waarom kan ik dat er dan niet gewoon neerzetten ;)

Het is misschien een tip :)

Omdat dat geen GTA's zijn :duh: , dit was hopelijk een grap? Overigens postte je het hier fout, dit topic betreft ideeën voor op wikigta.

Link to comment
Delen op andere websites

Omdat dat geen GTA's zijn :duh: , dit was hopelijk een grap? Overigens postte je het hier fout, dit topic betreft ideeën voor op wikigta.

Nee, het was geen grap..

Er worden hier zoveel spellen besproken dus waarom zou z'n kleine optie niet toegevoegd kunnen worden?

BTW, Waar moet ik het dan posten? :$

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Text wat ze zingen op de radio want er zijn soms liejes die heel snel gaan en je verstaat er niets van er staat daar geen link BV ivy Quin geen link voor bij het text van het liedje

Bij de andere gta s staan er altijd links met de text wat ze zingen

Want Ik vindt dat altijd belangrijk om te weten wat ze zingen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe EE toevoegen aan wikigta/gtaIV:

hearth of the city. Die is in het vrijheidsbeeld te vinden op starfish island. vlieg dan boven

het beeld en ga naar de hoogste verdieping. Dan kun je naar binnen lopen en zie je een hart hangen.

Link to comment
Delen op andere websites

Text wat ze zingen op de radio want er zijn soms liejes die heel snel gaan en je verstaat er niets van er staat daar geen link BV ivy Quin geen link voor bij het text van het liedje

Bij de andere gta s staan er altijd links met de text wat ze zingen

Want Ik vindt dat altijd belangrijk om te weten wat ze zingen :Y

Lijkt me geen prioriteit. Als je de tekst van een liedje wilt weten, zoek je de desbetreffende song voorlopig maar op via google.

Nieuwe EE toevoegen aan wikigta/gtaIV:

hearth of the city. Die is in het vrijheidsbeeld te vinden op starfish island. vlieg dan boven

het beeld en ga naar de hoogste verdieping. Dan kun je naar binnen lopen en zie je een hart hangen.

Wees gerust, gebeurt in alle stilte op de achtergrond en staat dus eigenlijk al op WikiGTA.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwe EE toevoegen aan wikigta/gtaIV:

hearth of the city. Die is in het vrijheidsbeeld te vinden op starfish island. vlieg dan boven

het beeld en ga naar de hoogste verdieping. Dan kun je naar binnen lopen en zie je een hart hangen.

Als je iets wilt toevoegen, doe het dan ook goed. Ooit van Starfish Island in GTA IV gehoord?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 2 weken later...

Misschien een idee om bij de vindplaatsmappen in het algemeen een mogelijkheid te maken om meerdere dingen tegelijk aan te vinken.

Bijvoorbeeld bij GTA San Andreas dat je Health, Body Armor en Wapens kunt aanvinken dat ze tegelijk op dezelfde map worden weergeven. (Zo'n vakje ervoor waar een vinkje in komt te staan als je erop klikt) :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Wat ik vooral mis op WikiGTA is de volledige lijst met outtakes van San Andreas.

Wat jullie nu hebben is wat info over het Skateboard, Hot Coffee, een karig stukje over Alcatraz en de Hidden Interiors. Leuk, maar verre van volledig. En het valt me op dat veel mensen geen flauw idee hebben wat Rockstar allemaal uit GTA SA heeft gesloopt, wat ik ten zeerste betreur.

Er is een hele waslijst aan outtakes die jullie missen die te lang is om hier neer te zetten, maar hier een paar voorbeelden:

- Rusty Brown Ring Donuts was oorspronkelijk een plaats waar je kon eten. De modellen van de dienbladen met donuts zitten nog in de game, drie menu's

- Pizza Boy submissie is eruit gehaald

- Oorspronkelijk had elke stad hun eigen motor-agenten, in plaats van overal dezelfde

- Big Smoke en Sweet's outfits waren eerst anders. Sweet's shirt was zwart ipv groen en hij droeg een zwarte muts. Big Smoke droeg geen hoed, en ipv zijn groene vest droeg hij een basketball hemd

- In de missie "Running Dog" moest je oorspronkelijk Smoke nog terug naar huis brengen nadat je de Vagos had omgelegd. Tijdens de rit terug vraagt CJ Smoke wat hij met Tenpenny doet, en Smoke doet net alsof hij niet weet wie Tenpenny is. CJ wordt hier door wantrouwiger.

- De missie "Impounded" is uit het spel gehaald. In deze missie moest je met Cesar naar de politie garage om je weggesleepte auto terug te jatten. De missie diepte Cesar's relatie met Kendl verder uit.

- De missie "Doberman" was oorspronkelijk een missie van Tenpenny. Een collega agent, Officer Carver, wil de Ballas drugdealer Poncho arresteren en hem dwingen tegen Tenpenny's corruptie te getuigen. In deze missie moest CJ Poncho omleggen en de drugs verzamelen om Tenpenny's huid te redden. De missie die nu Doberman heet heette oorspronkelijk "All-Terrain Takedown".

- In "Wrong Side Of The Tracks" moest je oorspronkelijk nog een pakket drugs verzamelen na de Vagos te hebben neergeknald. Op de terugweg naar Smoke's huis vraagt CJ wat er in het pakket zit, maar Smoke doet alsof hij gek is en doet weer alsof hij niet weet wie Tenpenny is. CJ zegt Smoke op te houden met zijn bullshit waarop Smoke laat doorschemeren dat hij "verloren" is gegaan toen CJ vijf jaar weg was.

- In de missie "Badlands" moest je oorspronkelijk Officer Carver omleggen, ipv een random persoon.

Naja dit lijkt opzich al veel maar is nog maar een klein gedeelte. Als jullie die pagina echt compleet willen maken, adviseer ik jullie deze links eens te bezoeken:

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=1194

http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=302908&st=0

Ook helpt het om eens te Googlen naar "GTA San Andreas beta" of "GTA San Andreas beta weapons". Succes.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...