Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Text wat ze zingen op de radio want er zijn soms liejes die heel snel gaan en je verstaat er niets van er staat daar geen link BV ivy Quin geen link voor bij het text van het liedje

Bij de andere gta s staan er altijd links met de text wat ze zingen

Want Ik vindt dat altijd belangrijk om te weten wat ze zingen :Y

Lijkt me geen prioriteit. Als je de tekst van een liedje wilt weten, zoek je de desbetreffende song voorlopig maar op via google.

Nieuwe EE toevoegen aan wikigta/gtaIV:

hearth of the city. Die is in het vrijheidsbeeld te vinden op starfish island. vlieg dan boven

het beeld en ga naar de hoogste verdieping. Dan kun je naar binnen lopen en zie je een hart hangen.

Wees gerust, gebeurt in alle stilte op de achtergrond en staat dus eigenlijk al op WikiGTA.

Nou ja, m'n vraag was dus of WikiGTA nog wel eens geupdate wordt, zo ja, waar blijven de Easter Eggs van GTA IV bijvoorbeeld?

Niet dat er nu nog veel behoefte naar is of zo, maar het geeft wel de indruk dat er niet meer zo actief gewerkt wordt aan de site.

Overigens wil ik hier niets negatiefs zeggen want wat er op WikiGTA staat is allemaal heel goed en behulpzaam. Maar het zou veel completer aanvoelen als ook de kleine details, als easter eggs (en niet alleen uit de eerste trailer) en dat soort dingen er bijstaan.

Wat die songteksten betreft, mijn idee is om die óf allemaal neer te zetten, óf alle songteksten die er al staan weghalen, in plaats van het één liedje wel en de rest niet of zo.

Maar als ik geen gelijk heb en jullie updaten WikiGTA nog regelmatig, KUTGW!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden:

tipjevandesluier.th.jpg

Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Goed dan, een tipje van de sluier om jullie tevreden te houden:

tipjevandesluier.th.jpg

Er moeten nog enkele Easter Eggs bijgevoegd worden en enkele beschrijvingen moeten nog worden opgepoetst. Wanneer dat gedaan is, zal de pagina openbaar worden gemaakt. Op de vraag of WikiGTA nog wordt aangepast: ja, maar het zijn vooral kleine wijzigingen die op het eerste zicht niet opvallen, maar daarom niet minder belangrijk zijn. Voor de grotere beschrijvingen zal je nog even geduld moeten hebben. De meeste medewerkers hebben zoiets als examens waaraan ze normaal meer tijd zouden moeten besteden. Maar goed, je geduld zal beloond worden beste jongen.

YAYYYYYYYYYYYYY! BEDANKT SVENIEEEEEE!

Trouwens, ik respecteer natuurlijk dat admins het druk hebben en zo, snap ik prima, het enige was dat die pagina al sinds de eerste trailer onaangeraakt is gebleven, dus ik niet had verwacht dat er na 3 jaar nog aan gewerkt wordt.

Maar ik zal met smart blijven wachten tot het moment daar is.

Bedankt, Svenie! :) (en mooie signature trouwens)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 3 weken later...

Het is inmiddels wel al wat ouder maar bij GTA San Andreas bij de missie End Of The Line word enkel vermeld dat de feltzer op het einde kogelvrij is maar de greenwood van Sweet is wanneer je op weg gaat naar Big Smoke's Crack Palace ook kogelvrij. Het is niet echt van belang maar misschien wel een leuk nieuwtje.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ergens gelezen dat er ook een plan was voor een auto de Previon, die ook in San Andreas zat. Dus het punt is, Was er echt plannen voor? :?

Die hebben ze dan wel heel goed uitgevoerd: WikiGTA.

Even een vraagje aan jou: je post hier in het WikiGTA forum. Je post in het "ideeënbus"-topic. Daar plaats je normaliter geen vragen. Je stelt vervolgens een vraag. Die vraag had je makkelijk kunnen beantwoorden door op WikiGTA te kijken. Als ik nu logisch na ga denken, dan kom ik tot de conclusie dat je dat niet hebt gedaan. Maar je post wel in het WikiGTA forum. Dan mag ik aannemen dat je van WikiGTA gehoord hebt. Dat je weet wat dat is. Dan snap ik vervolgens niet waarom je jou vraag niet nagekeken hebt op WikiGTA.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 9 maanden later...
  • 4 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
  • 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...