Jump to content

De ideeënbus


PatrickW

Recommended Posts

Misschien een idee om op op deze pagina te vermelden dat ''Get outta jail freecard'' een woordgrapje is dat verwijst naar de bekende kanskaart uit Monopoly? Ook ben ik erachter gekomen wie Billy is, kijk hier maar eens.

Overigens ontbreekt een credits-pagina van GTA1 ook :)

edit: Misschien een idee om de hoge resolutie plattegronden die R* laatst van GTA III, Vice City, San Andreas,Liberty City Stories en Vice City Stories heeft gepubliceerd op pagina's zoals deze te zetten?

gtalcsmap.jpg

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • Reacties 523
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    22

  • ASPHALT

    18

  • _KoE_Mzungu

    18

  • Ruurd31

    16

Top Posters In This Topic

Posted Images

http://nl.wikigta.org/wiki/Grand_Theft_Auto_V

Kleine details:

- Pay 'n spray is vervangen door Los Santos Customs - GAME INFORMER

- Multiplayer gaat GTA online heten, en is compleet vernieuwd - GAMEPLAY TRAILER (tekst)

- Omstanders kan je met hun mobieltjes zien filmen als er ongewonen dingen gebeuren - TRAILERS

- Je hebt nu plane trials - SPECIAL EDITION POSTER

- Wat informatie over de HUD kan er wel bij lijkt me

http://nl.wikigta.org/wiki/Verhaallijn_(GTA_V)

-Er is nu veel meer bekend over de verhaallijn, zo gaat het voornamelijk over heists gaan en zul je zelf crews en de heist moeten gaan plannen. - GAMEPLAY TRAILER/VERSCHILLENDE NIEUWSBRONNEN

http://nl.wikigta.org/wiki/Easter_eggs_(GTA_V)

- Zie dit topic van mij: http://www.gtaforum.nl/topic/127039-easter-eggs/ - TRAILERS

http://nl.wikigta.org/wiki/Voertuigen_(GTA_V)

-Er zijn veel meer politie voertuigen bekend, zoals de sherrif varianten, de SUV's, de buffalo en de taurus

http://nl.wikigta.org/wiki/Wapens_(GTA_V)

-Van veel wapens zijn door de gameplay trailer nu ook de icoontjes bekend

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 1 maand later...

Wellicht dat de WikiGTA-crew er nog niet aan toe is, maar toch wil ik deze suggestie vast eens laten horen :) !

Is het een idee de easter egg-pagina wat beter te organiseren dan de EE-pagina's van andere GTA's? GTAV bevat namelijk aanzienlijk meer EE's. Men zou bijvoorbeeld de EE-pagina kunnen onderverdelen in o.a. stukken als ''Verwijzingen naar films'', ''Verwijzingen naar ander games ontwikkeld door R*'', ''Overige verwijzingen'', ''Overige EE's'', etc.

Bovendien is het makkelijker een dergelijke pagina georganiseerd op te zetten dan een dergelijke structuur aanbrengen in een pagina waar alles al door elkaar staat.

Misschien is het ook een idee om EE's te verdelen in categorieën? Bijvoorbeeld ''verwijzingen'', ''woordspelingen'', etc?

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien is het een idee om de pagina's met vindplaatsen van wapens wat verder uit te breiden?

Nu staat er op iedere "locatie pagina" alleen een snapmap met locatie van de wapens. Misschien zou hieronder een beschrijving kunnen staan hoe je dit wapen kunt vinden, en eventueel wanneer het te vinden is. De pagina over de Carbin Rifle in GTA IV zou er dan bijvoorbeeld zo uit kunnen zien:

De Carbine rifle is op 6 plaatsen te vinden in GTA IV. Op de Snapmap hieronder staan de verschillende locatie's aangegeven.

(Hier staat dan de SnapMap :puh: )

De Carbine rifle in het gebied Industrial in Bohan is te vinden in een oude vervallen loods. Aan de Oostkant van het gebouw kun je naar binnen. In 1 van de kantoren die je nu aan de rechterkant van je ziet ligt de carbine rifle.

Paa9b.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort dingen zijn vanzelfsprekend, maar aangezien het aantal medewerkers met opnameapparatuur beperkt is en dit soort informatie over het algemeen aardig wat werk vereist (ook bij GTA IV heeft dit tot dit jaar geduurd), duurt het over het algemeen gewoon even.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit soort dingen zijn vanzelfsprekend, maar aangezien het aantal medewerkers met opnameapparatuur beperkt is en dit soort informatie over het algemeen aardig wat werk vereist (ook bij GTA IV heeft dit tot dit jaar geduurd), duurt het over het algemeen gewoon even.

Huh? Snap ik jouw nu even niet of jij mij niet? :puh: Wat is er eigenlijk zo vanzelfsprekend? En wat duurt er over het algemeen even? Of heb je het niet tegen mij, maar tegen Dotz? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Aha, nu ik bij VC en SA keek snap ik inderdaad wat Timothy bedoeld! Omdat je het over IV had snapte ik het niet, want daar staat die informatie juist niet bij. tenminste, niet bij alle wapens.

Dan was het dus echt wel een goed idee zeg, het is al uitgevoerd voordat ik het bedacht heb :engel:

Maar ik ben op 't moment een beetje bezig met in IV al die wapens op te zoeken, ik loop nog een GTA'tje achter :puh: (en zo kwam ik er ook op) Maar ik maak ook overal screenshots van, dus als ik alle wapens gehad heb geef ik wel een seintje, misschien dat er dan een medewerker is waar ik 't hele handeltje naar kan opsturen.

Bewerkt: door Ymosky
Link to comment
Delen op andere websites

Is het niet een idee om een aparte Wiki te maken over Grand Theft Auto: Online. Rockstar zelf zei ook dat het los van Grand Theft Auto V staat. De Grand Theft Auto Online pagina op de GTA 5 wiki vind ik persoonlijk maar wat magertjes en ik denk dat er genoeg is om over te schrijven.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...