Jump to content

Complimenten


PatrickW

Recommended Posts

Ik weet dat dit niet een praat topic moet worden, maar GTA88 een paar man valt redelijk mee. Het is namelijk een enorm groot project, veel screenshots (denk aan Collectables) en missie beschrijvingen zijn er al gemaakt.

Bedankt voor jullie complimenten! Wou je nog graag weten wie de medewerkers zijn kijk eens hier (klik). We werken er nog hard aan, dus alles komt (hopelijk) af!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 171
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Dotz

    4

  • Groot-Duimpje

    3

  • Zaahed

    3

  • NickyHendriks

    3

ik vind het echt een geweldige site :) ik gebruik hem heel vaak.

misschien is het wel handig wat meer info over de kledingwinkels toe te voegen, die mis ik soms nog wel es, maar voor de rest, klasse :klap::tu:

p.s. wanneer komen gta sa's EE's er eigenlijk op?

Bewerkt: door Proximitus
Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...

Mag ik even zeggen dat ik hartstikke blij ben dat er zo'n site is. Ik zie nu dat WikiGTa eigenlijk alle informatie geeft die je nodig bent. Mijn zusje zat laatst GTA VC te spelen en ze zocht Hidden Packages. Ze kon, zoals gewoonlijk niks vinden, en toen zei mn broertje 'Kijk eens op Wiki!'.

Grappig is dat, als je dat hoort.

Jongens, ga zo door met het werk!! Ik vind het geweldig!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind t wel een mooie site maar jmmr dat er nog zoveel info mist (Engelse versie, EE's GTA SA, enz.)

Dat de laatste missies in de GTA SA categorie nog niet geschreven zijn vind ik wel een beetje te erg :l

Erm, De medewerkers van WikiGTA doen dit allemaal in hun vrije tijd, wij zijn niet verplicht minstens elke dag xx uur te besteden aan WikiGTA, ook niet om verplicht missies te doen. Na verloop van tijd zullen deze missies wel op WikiGTA komen.

Denk daar dus wel even aan, dat we dit dus voor jullie, in onze vrij tijd doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind t wel een mooie site maar jmmr dat er nog zoveel info mist (Engelse versie, EE's GTA SA, enz.)

Dat de laatste missies in de GTA SA categorie nog niet geschreven zijn vind ik wel een beetje te erg :l

Erm, De medewerkers van WikiGTA doen dit allemaal in hun vrije tijd, wij zijn niet verplicht minstens elke dag xx uur te besteden aan WikiGTA, ook niet om verplicht missies te doen. Na verloop van tijd zullen deze missies wel op WikiGTA komen.

Denk daar dus wel even aan, dat we dit dus voor jullie, in onze vrij tijd doen.

Dat weet ik BS maar WikiGTA bestaat nu best al een tijdje die laatste missies zijn algemeen bekend, iedereen die GTA SA 1 keer uitgespeeld heeft kan die beschrijven, en dat vergt hooguit een kwartiertje.

Ik wil de staff niet op de vingers tikken, maar ik vind wel dat het tijd wordt dat die beschrijvingen er komen.

Die EE's kunnen altijd nog, de namen staan er in ieder geval al, das heel wat.

Verder geen commentaar :)

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn complimenten krijgen jullie zeker, piekfijn werk. :)

Heb in de vakantie heel de storyline van GTA:SA zonder cheats uitgespeeld, mijn tacktiek: Voor dat ik aan de missie begon, even op WikiGTA kijken, wat voor soort missie is het, tips.

Alleen de laatste missies moest ik op eigen houtje doen, maar och..

:klap:

Link to comment
Delen op andere websites

bwa.. ik ben er meer een voorstander van om het in gtagames te proppen.

dan klik je bijv. lcs aan en dan kom je op een iste over lcs..

en niet in dat lelijke goedkope wiki gedoe..

hoewel het natuurljik wel een leuke site is met heel veel info..

Link to comment
Delen op andere websites

bwa.. ik ben er meer een voorstander van om het in gtagames te proppen.

dan klik je bijv. lcs aan en dan kom je op een iste over lcs..

en niet in dat lelijke goedkope wiki gedoe..

Ben blij dat de mensen van GTAForum de moeite doen voor ons om zo'n site op te richten, ik vind het wel relaxt zo'n site, voor als je bijvoorbeeld even snel iets moet weten etc. Ga zo door! :klap:;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...