Dotz Posted January 11, 2011 Report Posted January 11, 2011 De GTA1 sectie is zo te zien behoorlijk onder handen genomen, klasse ! Quote
Bassieboy35 Posted July 25, 2011 Report Posted July 25, 2011 Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel) Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen ga zo door jongens Quote
iPodtouch Posted July 26, 2011 Report Posted July 26, 2011 Bump (maar dat kan in dit topic denk ik wel) Ik vind het echt een leuke site met goede Administrators, Moderators, Megaleden, Superleden en om niet te vergeten de Leden ik beleef nu al een paar maanden veel plezier aan deze site en hoop dat ik dit nog over een paar jaar kan zeggen ga zo door jongens En precies zo denk ik er ook over. Ik ben pas 1 maand lid maar ik heb alle tijd van me leven. Toen ik Administrator was op gtanetwerk Jezus.. Die jongens zeiken alleen nooit te vreden altijd bannen... Maar goed hier heb ik het echt naar me zien Klasse Quote
Bassieboy35 Posted October 2, 2013 Report Posted October 2, 2013 Om even mijn laatste post in dit topic te vergeten, maar gefeliciteerd met het 8-jarig bestaan! Quote
Scarface92 Posted June 7, 2014 Report Posted June 7, 2014 Het GTA V gedeelte begint al aardig vorm te krijgen. Ga zo door zou ik zeggen. Quote
TheDutchWesley Posted June 7, 2014 Report Posted June 7, 2014 (edited) Ik wou me net aanmelden voor het werken aan de pagina GTA V, maar, zoals hierboven al gemeld wordt, wordt er al merkbaar aan gewerkt! Verder een overzichtelijke site met goede indelingen wat-wat is. Edited June 7, 2014 by TheDutchWesley Quote
ERRWINS Posted June 7, 2014 Report Posted June 7, 2014 Ik wou me net aanmelden voor het werken aan de pagina GTA V, maar, zoals hierboven al gemeld wordt, wordt er al merkbaar aan gewerkt! Verder een overzichtelijke site met goede indelingen wat-wat is. De vacature is sowieso op dit moment gesloten, dus je was niet ver gekomen Quote
Recommended Posts