Jump to content

Welkom in het WikiGTA forum


PatrickW

Recommended Posts

Dit forum is de ontmoetingsplek van de medewerkers en de gebruikers van WiKiGTA.

Om alles een beetje te stroomlijnen, zijn er voor de meestvoorkomende zaken pinned topics aangemaakt. Maak hier gebruik van, om dit forum enigzins netjes en overzichtelijk te houden.

Naast fouten, ideën en complimentjes die je in de pinned topics kwijt kunt, kun je dit forum onder andere gebruiken voor:

  • Discuseren over bepaalde WikiGTA inhoud
  • Zelf bijdragen leveren ( de medewerkers kijken dan of en hoe het gebruikt zal worden )
  • Vragen stellen over WikiGTA

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een vraag.

Miss een hele domme vraag maar ik stel hem toch.

Waar staat wiki voor?

Of heeft het geen betekenis?

Greetz GizmO

WiKi is een aanduiding van het software systeem waarop de site gebouwd is, deze stelt ons in staat, om met een groot aantal mensen gemeenschappelijk aan de site te werken. Bijna alle sites die op dit soort software werken beginnen hun naam met 'wiki' ( b.v. WiKipedia.org ).

In tegenstelling tot de meeste andere WiKi sites, kan bij ons alleen niet zomaar iedereen wijzigingen aanbrengen, maar is dit voorbehouden tot de medewerkers. Dit is gedaan om de kwaliteit van de inhoud hoog te houden.

Als je hier vragen mag stellen, mag ik helpen met de GTA2 walktrough, ik weet namelijk de Downtown District missies uit m'n hoofd...

In principe wordt je medewerker van WiKiGTA op uitnodiging van de huidige medewerkers.

Erom vragen is daarbij niet altijd het meest verstandig, want je kent het gezegde "Kinderen die vragen worden overgeslagen" ( dat 'kinderen' bedoel ik niet negatief, maar zo gaat het gezegde nu eenmaal :puh: )

Denk je over kennis te beschikken die nog niet in het team aanwezig is, en wil je graag een bijdrage leveren, dan kun je je bijdragen in dit forum plaatsen. Ze kunnen dan door een medewerker worden beoordeeld, en aan de site worden toegevoegd. Op deze manier val je op, en wordt de kans groter dat je als medewerker wordt gevraagd.

Link to comment
Delen op andere websites

Goedenmorgen,

WiKi is een aanduiding van het software systeem waarop de site gebouwd is, deze stelt ons in staat, om met een groot aantal mensen gemeenschappelijk aan de site te werken. Bijna alle sites die op dit soort software werken beginnen hun naam met 'wiki' ( b.v. WiKipedia.org ).

www.WiKipedia.org is een online ensclopedie! Handig voor thuis en op school!

Moet nu naar voetbal, Ruurd31.. :'D

Bewerkt: door ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 years later...

Dit forum is de ontmoetingsplek van de medewerkers en de gebruikers van WiKiGTA.

[...]

Naast fouten, ideën en complimentjes die je in de pinned topics kwijt kunt, kun je dit forum onder andere gebruiken voor:

  • Discuseren over bepaalde WikiGTA inhoud
  • Zelf bijdragen leveren ( de medewerkers kijken dan of en hoe het gebruikt zal worden )
  • Vragen stellen over WikiGTA

Mmm.. ik hoop dat dit niet onder de (negatieve) vorm van bumpen valt? :cab:

Geld het aanbod over het zelf bijdragen leveren (bijvoorbeeld uitgetypte teksten van in-game reclames) nog?

Ik hoop van wel, ik hou namelijk van lijstjes maken! Bovendien ontbreekt er nog wat informatie bij de classics! :tu:

[Nog 'n vraagje :engel: , hoe komen jullie aan de vindplaatsen van voertuigen? Vinden jullie die in-game of in de bestandsmappen van het spel?]

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Geld het aanbod over het zelf bijdragen leveren (bijvoorbeeld uitgetypte teksten van in-game reclames) nog?

Ik hoop van wel, ik hou namelijk van lijstjes maken! Bovendien ontbreekt er nog wat informatie bij de classics! :tu:

Nee, dat "aanbod" geldt al geruime tijd niet meer (zoals je zowel in één van de vastgeplakte onderwerpen als op WikiGTA.org kunt lezen). De zoekfunctie had dit antwoord ook kunnen opleveren. Dit doen we omdat in het verleden lang niet alles werd aangenomen en hierdoor je teleurstelling te besparen. We nemen sowieso nooit dingen (letterlijk) van anderen over, we plaatsen alles uit eigen ervaring of ondersteund door de (bron)code van het spel (zolang het maar gecontroleerd en dus correct is). Natuurlijk sluipen er dan foutjes naar binnen, die mag je gerust melden in het Foutje Gevonden? onderwerp (vastgeplakt bovenaan dit forum). Daarnaast kun je altijd je ideeën of suggesties melden in het daarvoor bestemde onderwerp (ook vastgeplakt bovenaan dit forum).
[Nog 'n vraagje :engel: , hoe komen jullie aan de vindplaatsen van voertuigen? Vinden jullie die in-game of in de bestandsmappen van het spel?]
Deze halen we rechtstreeks uit de bestanden van het spel, ja.
Link to comment
Delen op andere websites

Geld het aanbod over het zelf bijdragen leveren (bijvoorbeeld uitgetypte teksten van in-game reclames) nog?

[...]

Nee, dat "aanbod" geldt al geruime tijd niet meer (zoals je zowel in één van de vastgeplakte onderwerpen als op WikiGTA.org kunt lezen). De zoekfunctie had dit antwoord ook kunnen opleveren. Dit doen we omdat in het verleden lang niet alles werd aangenomen en hierdoor je teleurstelling te besparen. We nemen sowieso nooit dingen (letterlijk) van anderen over, we plaatsen alles uit eigen ervaring of ondersteund door de (bron)code van het spel (zolang het maar gecontroleerd en dus correct is). Natuurlijk sluipen er dan foutjes naar binnen, die mag je gerust melden in het Foutje Gevonden? onderwerp (vastgeplakt bovenaan dit forum). Daarnaast kun je altijd je ideeën of suggesties melden in het daarvoor bestemde onderwerp (ook vastgeplakt bovenaan dit forum).
[Nog 'n vraagje :engel: , hoe komen jullie aan de vindplaatsen van voertuigen? Vinden jullie die in-game of in de bestandsmappen van het spel?]
Deze halen we rechtstreeks uit de bestanden van het spel, ja.

Oke, bedankt! :tu: De volgende keer zal ik de zoekfunctie gebruiken! Niet aangedacht, sorrie!

Maar dat is wel jammer, heeft het dan nog wel nut om bijvoorbeeld lijstjes te posten met de namen van de nummers die gedraaid worden op de radiostations van GTA1 in de ideeënbus? Of alle GTA Advance Hidden Packages met screen? Ik noem maar wat als voorbeeld ;)

Bewerkt: door Dotz
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...