Jump to content

Tank


Flitskikker

Recommended Posts

Jep, ik heb gesaved toen ik een Tank had, als je Viggilante missies aan zet wordt de Tank trouwens grijs met een zwaai licht er op in plaats van gewoon groen. Het leger komt met gewone groene Tanken aan. De perfecte manier om een Tank te stelen is door bij de Pay 'n' Spray te wachten tot het leger komt en dan wachten tot er een Tank komt. Steel de Tank en ga met een ander voertuig de Pay 'n' Spray in. :Y Ook heeft de Tank hittezoekende raketten! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Jep, ik heb gesaved toen ik een Tank had, als je Viggilante missies aan zet wordt de Tank trouwens grijs met een zwaai licht er op in plaats van gewoon groen. Het leger komt met gewone groene Tanken aan. De perfecte manier om een Tank te stelen is door bij de Pay 'n' Spray te wachten tot het leger komt en dan wachten tot er een Tank komt. Steel de Tank en ga met een ander voertuig de Pay 'n' Spray in. :Y Ook heeft de Tank hittezoekende raketten! :Y

Maar je kan zeker alleen tanks achter je aan krijgen als je naar Shoreside Vale kan en zes sterren achter je aan krijgen. Ik heb het spel net. Hoe kan ik snel een tank krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
kan je ook richten in de tank het lijkt me wel moeilijk :duh::duh:

Nee, je kan niet mikken met de tank. Maar je zal zien wanneer je een raket afschiet, dan hij hitezoekend is en dus naar het dichtsbijzijnde voertuig vliegt.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Ik hoop dat je niet bedoelt, dat je met die cheat een tank voor je neus gespawnd krijgt, want dat zou absoluut niet kloppen. Wanneer je de cheat Left.gif, Right.gif, Upbutton.gif, Down.gif, L, R, Start (inhouden), A invoert, wat je tevens in het Main Menu moet doen, krijg je naast het laden en verwijderen van je savegame een nieuwe optie genaamd 'Pickup level'. Wanneer je deze optie aanklikt, zal je zien dat je nu alle missies van het spel kunt selecteren en spelen. Eerst staan ze onderverdeeld per eiland en vervolgens nog eens in twee groepen. Wanneer je bij Shoreside Vale => Last => Freedom Flies kiest, krijg je de laatste missie, waarbij je een tank kunt stelen.

Mogelijks bedoelde je dit portu7112, maar om verwaring te verkomen, met vragen zoals: "Is dit de code voor een tank?" heb ik het even wat uitgebreider uitgelegt. Als extra heb ik nog enkele screens genomen:

advancebb9.th.png advance2gb4.th.png

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...