Jump to content

de walktrough


the master gamer

Recommended Posts

ja dat klopt, maar wikigta is nog niet helemaal af :clown:

En het gaat ook nog wel een tijdje duren, om met zijn 15en (gok ik) een hele site over 6 spellen te maken :sst: .

maar dit kon je ook posten in het wikigta feedback forum

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo the master gamer.

Ja het klopt dat wikigta de nieuwe walktrough is geworden en de oude walktrough is verwijdert volgens mij en wikigta is nog niet helemaal af maar na een maand is het wel af.

Bewerkt: door Barcelona
Link to comment
Delen op andere websites

Hier vindt je het WikiGTA forum. De oude WT is inderdaad offline gegooid, er waren wat onderlinge probleempjes tussen de makers. WikiGTA wordt gemaakt en onderhouden door de crew van GTAForum, en ook door enkele Megaleden. Later komen er misschien ook andere leden bij, maar ML en SL hebben de meeste kans om uitgekozen te worden...

Volgens Joriz zit WikiGTA nu al rond de 460 pagina's! Maar dat heeft hij ook alweer drie dagen terug gezegt, en het groeit nog steeds...

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens Joriz zit WikiGTA nu al rond de 460 pagina's! Maar dat heeft hij ook alweer drie dagen terug gezegt, en het groeit nog steeds...

WiKiGTA bevat op het moment 770 Pagina's .

:D

Jammer

ik wou net nog auto's gaan opzoeken op de walkthrough..

Kan dat nog of niet?

Nog niet alle auto's van SA staan op de WT maar het merendeel kan je al bezichtigen. De rest zal niet meer zo lang duren. klik

:cya:

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...