Jump to content

LCS overeenkomsten met III


The Golden Fighter

Recommended Posts

- Is het Stadium open?

- Zijn de bruggen in het begin ook geblockeerd? (Is er weer een bom op gevalen :Y)

- Kun je iets speciaals bij de oude savegames-plaatsen van GtaIII doen?

- Is 8-Ball bomshop dr ook? En ook de oude Pay&Spray op Portland?

- Wat staat er op de plek in Shorside Vale *als ik het goed schrijf* Waar ze in GtaIII dat bouwterijn hadden staan, helemaal ten zuiden?

- Kun je in wat gebouwen?

Bedankt voor t antwoorden. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    11

  • Samurai

    8

  • The Italian

    5

  • Flitskikker

    2

- Is het Stadium open?

- Zijn de bruggen in het begin ook geblockeerd? (Is er weer een bom op gevalen )

- Kun je iets speciaals bij de oude savegames-plaatsen van GtaIII doen?

- Is 8-Ball bomshop dr ook? En ook de oude Pay&Spray op Portland?

- Wat staat er op de plek in Shorside Vale *als ik het goed schrijf* Waar ze in GtaIII dat bouwterijn hadden staan, helemaal ten zuiden?

- Kun je in wat gebouwen?

Bedankt voor t antwoorden.

-de ingang van het stadium is in aanbouw

-er is geen bom gevallen de portland brug is in aanbouw het verhaal is door de rellen over de tunnel

-je kan er alleen in in de safehuizen maar verder rest niks speciaals

-8-ball bombshop is er ook en de pay and sprays staan gewoon op hun oude plaatsen

-(ik denk dat je de bouwterrein bedoelt op staunton island)daar staat nu een woonwijk met een opera theater

-ja alleen in safehouses

GEEN DANK

Bewerkt: door The Italian
Link to comment
Delen op andere websites

-(ik denk dat je de bouwterrein bedoelt op staunton island)daar staat nu een woonwijk met een opera theater

Eh ja die eilanden raak ik nog wel eens door de war :bonk: , Ik vind Portland altijd het leukste land.

Link to comment
Delen op andere websites

Vraagjes van mij:

Is Shoreside Vale groter?

Is ghosttown er nog?

Kun je bij de verrekijker komen (Noorden van Shoreside Vale)?

Balen dat je niet in veel huizen kunt (Ammu-nation wel, toch?)

-shoreside is ietsje groter nu je door de tunnel kan gaan

-als het goed is wel want in de tunnel is een weg die naar de ghosttown gaat en die is geblokkeerd

-dat weet ik niet zal wel even uitzoeken

en ja ik vergat Ammu-nation daar kan je ook in

Link to comment
Delen op andere websites

Ghosttown is dat die spookstad?? zoja d8 dat da een eiland was...en nog paar vraagjes: zijn er geen bruggen of is het gwn de callahan bridge die weg is of is de shoriside lift bridge ofzo ook weg? en zijn er nog altijd treinsporen en kan je zelf er mee rijden? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ghosttown is dat die spookstad?? zoja d8 dat da een eiland was...en nog paar vraagjes: zijn er geen bruggen of is het gwn de callahan bridge die weg is of is de shoriside lift bridge ofzo ook weg? en zijn er nog altijd treinsporen en kan je zelf er mee rijden? :)
de bruggen zij er gewoon de callahan bridge is in aanbouw maar naar mate je het spel vordert dan is het af ja er is een metro door heel Liberty City en een bovengrondse tram op Portland maat je kan ze niet besturen
Link to comment
Delen op andere websites

Heel Liberty City??

Ik denk toch per eiland zoals in gta 3

De ondergrondse metro die gaat van eiland naar eiland en de tram in portland stopt geloof ik in een ander gedeelte van portland (net zoals bij gtaIII).

Link to comment
Delen op andere websites

Dit zijn dan wel geen antwoorden maar een waarschuwing!!!! Koop geen GTA Lcs :N:N:N:N . Klinkt raar maar ik hadt hem en meteen weer verkocht. Ik vond er niks aan. Teveel van het zelfde. Koop er geen PSP voor het is een tip maar ik zal er dus geen PSP voor kopen.............

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry hoor, maar dat noem ik geen tip... Het is toch niet omdat jij hem slecht vindt, dat je dat moet veralgemenen voor heel het gtaforum volk?? De mensen zijn vrij om zelf te beslissen of ze het geld ervoor over hebben. Er zijn al een paar mensen die het spel hebben, en volgens mij ben jij de eerste die hier komt zeggen dat het een slecht spel is. Neem dit niet te persoonlijk op, het is maar mijn mening. :)

Bewerkt: door Dizzee
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb tot nu toe geen enkele GTA-game gemist en ik vond ze allemaal geweldig, echter speel ik nu nog steeds GTA-III en Vice City en als Liberty City Stories hetzelfde is, doe ik het voor de status. :puh: Neehoor, Ik verwacht net zo veel plezier te hebben van LCS als dat ik van GTA-III heb gehad en ik vond Liberty City een erg leuk level. Echter lijkt het me nu nog leuker om die nieuwe sidemissions te doen als die bikes verkopen en te laten zien wat ze kunnen. Ik verheug me er op en kan niet wachten tot LCS binnen is. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Echt waar ik zal je er niet teveel op verheugen. Maar ik wil hiermee niet zeggen dat die slecht is maar meer dat je er niet al te veel van moet verwachten. De filmpjes zijn te kort en de voiche acting is ook niet top. Nee echt kopen is die wel waart maar om er een PSP voor te kopen zal ik niet doen :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...