Jump to content

LCS overeenkomsten met III


The Golden Fighter

Recommended Posts

Echt waar ik zal je er niet teveel op verheugen. Maar ik wil hiermee niet zeggen dat die slecht is maar meer dat je er niet al te veel van moet verwachten. De filmpjes zijn te kort en de voiche acting is ook niet top. Nee echt kopen is die wel waart maar om er een PSP voor te kopen zal ik niet doen :sst:

Het boeit me echt niet dat de filmpjes kort zijn of dat de voice acting niet klopt, zolang ik kan motor rijden, schieten, stunten en kan multiplayeren is alles best.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 32
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    11

  • Samurai

    8

  • The Italian

    5

  • Flitskikker

    2

@The Italian: Kun je nou bij die verrekijken komen? :?

nee je kunt er niet komen het is het zelfde zoals gta3 je kan maar tot een stukje van de berg (voor de verrekijker huis)kan je er niet komen want dat huis staat bovenop een bergje dat voor jouw een onzichtbare muur is als je weet wat ik bedeol :?

Link to comment
Delen op andere websites

@The Italian: Kun je nou bij die verrekijken komen? :?

nee je kunt er niet komen het is het zelfde zoals gta3 je kan maar tot een stukje van de berg (voor de verrekijker huis)kan je er niet komen want dat huis staat bovenop een bergje dat voor jouw een onzichtbare muur is als je weet wat ik bedeol :?

Dat is wel jammer, maar die tunnel is wel open en is hij een beetje nuttig?

Link to comment
Delen op andere websites

@The Italian: Kun je nou bij die verrekijken komen? :?

nee je kunt er niet komen het is het zelfde zoals gta3 je kan maar tot een stukje van de berg (voor de verrekijker huis)kan je er niet komen want dat huis staat bovenop een bergje dat voor jouw een onzichtbare muur is als je weet wat ik bedeol :?

Dat is wel jammer, maar die tunnel is wel open en is hij een beetje nuttig?

vindt van niet maar het is wel leuk om er onder door te gaan rijden want bij gta3 waren ze gesloten
Link to comment
Delen op andere websites

@ residentevil4: het kan me geen bom schelen of de voice-acting slecht is, filmpjes te kort, zolang ik maar kan achtervolgd worden door de politie als ik in de trein zit

Jep dat is helemaal waar. Eenmaal uitgespeeld zie je de voice-acting en filmpjes toch niet echt meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Echt waar ik zal je er niet teveel op verheugen. Maar ik wil hiermee niet zeggen dat die slecht is maar meer dat je er niet al te veel van moet verwachten. De filmpjes zijn te kort en de voiche acting is ook niet top. Nee echt kopen is die wel waart maar om er een PSP voor te kopen zal ik niet doen :sst:

voice acting niet top? Meestal staat bij positieve punten dat dit zeer goed is!

Heb jij hem dan al gespeeld misschien? heb je die filmpjes dan al gezien? Ik dacht het niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Denk t ook. Heb LCS vandaag binnen gekregen, nu nog psp kopen.

Eerst LCS kopen en daarna een PSP??? :bonk::puh:

Die kreeg ik binnen en ik ga geen PSP kopen als ik dr niks mee kan.

En ook met kleine bedragen beginnen he. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Twéé? Met sommige spellen heb je aan 1 UMD en 2 PSP's genoeg om multiplayr te spelen, weet niet of dat ook zo is bij gta

Is niet zo, en als ik het volgende week ofzo ga testen en het is wel zo verkoop ik m gewoon.. Maar in t boekje staat geloof ik van niet...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...