Girl Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 Wat is je favoriete auto? Zeg ook waarom je dat vind. Mijne is de Meteor: Lekker snel, mooie vorm, rijd gewoon lekker. Quote
Tim Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 (edited) Dit is niet negatief bedoelt hoor, maar zou je de volgende keer de titel van de topic in gewoon ABN doen, sommige mensen hebben moeite met msn taal -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- sorry had even niet gezien dat je het ook in het ABN neerzette Edited November 7, 2005 by Tim Quote
San_Andreas_Nigga Posted November 7, 2005 Report Posted November 7, 2005 Mijne is de Michelli Roadster, lekker snel. Quote
Lantyz Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 De Stinger; Snel en uitzonderlijke goede besturing, en de Eddy; Stevig en goede wegligging. Quote
-Roy- Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 (edited) De mijne is zo'n rond traag ding, hoe heet die ook alweer? O ja de Panto geloof ik. Ik vond die auto gewoon fijn rijden, (ik had hem wel wat sneller getuned) en hij had een goede wegligging. Edited November 8, 2005 by royboyvdv Quote
GTA-Sheep Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 (edited) Ik vind de Sultan de beste auto. Niet opvallend en redelijk veel voorkomend in de straten. Ligt als een huis op de weg, je kan bijna full-speed door de bochten en hij is nog snel ook. Een topper *edit: krijg de **** verschrikkelijk het verkeerde nummer spel. Sorry allen... Edited November 8, 2005 by GTA-Sheep Quote
Lantyz Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 Helaas komt de Sultan niet in GTA2 voor. Volgens mij ben je in de war met het GTA SA forum. Quote
Joriz Posted November 8, 2005 Report Posted November 8, 2005 Mijn Favo auto was altijd de Eddy aangezien deze netzo als de FBI uitvoering sterker is dan andere auto's. Ook rijdt hij redelijk hard en kan hij ook best wel beuken. Zelf probeerde ik hem altijd zwart/donker groen te sprayen zodat de auto ook nog op een fake FBI wagen leek. Naja dit is natuurlijk puur nostalgie van meer dan 5 jaar geleden. Quote
MrKooKie Posted November 9, 2005 Report Posted November 9, 2005 Mijne is de Furore GT en de Hachura, die zien er extreem vet uit, maar van de Schmidt krijg ik het ook heerlijk warm! :$ Quote
Daedalus Posted November 9, 2005 Report Posted November 9, 2005 Ja, die Furore en Hachura vind ik ook wel lachen Quote
scorpia Posted November 16, 2005 Report Posted November 16, 2005 De Furora en de Gta-a1 Alleen stom da die ni in de single-player voorkomen Quote
need my speed Posted November 16, 2005 Report Posted November 16, 2005 Hier even alles opgesomt: Furore GT GT-A1 Hachura Meteor Z-Type B-Type A-Type Miara Cop Car Alle snelle auto's dus... Quote
MrKooKie Posted November 18, 2005 Report Posted November 18, 2005 Een Tank met turbo op 1, en 1st gear op 5.000000... Vroem!! Quote
Recommended Posts