Jump to content

deconstruction


frisootjuhh

Recommended Posts

hey ik nog wat tips voor deconstruction in de san fierro missies

als je het bouwterrein oploopt kun je het beste heel veel werkmannen doodschieten want anders stapt er ook nog een in een shovel en die rijd de hele tijd tegen je aan en dan schieten de andere werkmannen je lek

ga eerst in de shovel dan moet je tegen allemaal kleine gebouwtjes aanrijden dat is best makkelijk het zijn er ongeveer 8 dan moet je een vent in een wc hokje in het gat rijden dan zet je hem goed aan de kant en ga je in de cementtruck en rijd je naar het stipje doe dit rustig want anders val je in het gat dan komt er een kort nafilmpje en heb je de missie gehaalt

Link to comment
Delen op andere websites

hey ik nog wat tips voor deconstruction in de san fierro missies

als je het bouwterrein oploopt kun je het beste heel veel werkmannen doodschieten want anders stapt er ook nog een in een shovel en die rijd de hele tijd tegen je aan en dan schieten de andere werkmannen je lek

ga eerst in de shovel dan moet je tegen allemaal kleine gebouwtjes aanrijden dat is best makkelijk het zijn er ongeveer 8 dan moet je een vent in een wc hokje in het gat rijden dan zet je hem goed aan de kant en ga je in de cementtruck en rijd je naar het stipje doe dit rustig want anders val je in het gat dan komt er een kort nafilmpje en heb je de missie gehaalt

Je beschrijft gewoon de hele missie.

Dit komt allemaal vanzelf wel hoor, wees maar niet bang.

Dit is de langste zin ooit gemaakt :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb de hint toegevoegd, in andere woorden.

Dit zijn wel echt kleine dingen, maar alle beetjes helpen. :)

We doen ons best om precies de goede informatie op WikiGTA te zetten, waar je echt wat aan hebt. Dit kost wel veel tijd.

Na verloop van tijd zal er steeds meer op WikiGTA komen.

We willen graag eerst alle missiebeschrijvingen doen, daarna de rest zoals hints en screens.

Gunslinger

PS: Je kan het resultaat hier bekijken.

EDIT:

@ruurd31:

Ik doe mijn best. :) Anders kan een ander WikiGTA crewlid dit doen... Komt in ieder geval zo snel mogelijk.

Bewerkt: door Gunslinger
Link to comment
Delen op andere websites

Goed gemaakt, Gunslinger (als jij dat gedaan hebt). Maar als je zou willen moet je dit er even inzetten:

''Als je met die buldozer door die jericans heen rijd, dan gaat de buldozer stuk. De buldozer gaat in de vuur en blaast zichzelf op.''

Succes verder, Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...