Jump to content

GTA Liberty City Stories Quiz!


The Italian

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • ASPHALT

    116

  • Svenie

    90

  • Nissan

    70

  • Rinaldootje

    68

Even een vraag, op WikiGTA staat dat het is omdat hij te weten is gekomen wie er achter de aanslagen zat, wordt daar dan gelogen?

Kazuki Kasen is de man van Toshiko Kasen. Hun huwelijk is eigenlijk maar schijn want hij vertoefd liever bij zijn mannen (Yakuza's) dan dat hij aandacht besteed aan zijn vrouw. Toshiko voelt haar eenzaam en wil wraak nemen op hem. Hiervoor vraagt ze Toni's hulp. Na enkele 'aanslagen' (dit zijn de eerste 3 missies voor haar) is Toshiko te weten gekomen wie hier achter zit. Met andere woorden: Hij weet dat het Toshiko is en ze is dus in gevaar. Daarom wil ze dat Toni hem vermoord, voor hij haar iets aandoet. Dit wordt ongeveer letterlijk gezegd in de laatste missie. Op het einde van deze missie pleegt ze dan nog eens zelfmoord omdat ze zich nog steeds niet vrij voelde.

Link to comment
Delen op andere websites

avenging angels zijn een soort geweldadige niet-corrupte politieagenten die het recht in eigen handen nemen

Dit is al goed, maar ik wil nog een kleine aanvulling. ;)

Wat is het doel van de Avenging Angels ?
Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

avenging angels zijn een soort geweldadige niet-corrupte politieagenten die het recht in eigen handen nemen

Dit is al goed, maar ik wil nog een kleine aanvulling. ;)

Wat is het doel van de Avenging Angels ?

Het doel is het criminele uitschot van Liberty City te bestrijden. Aan gezien ik zelf geen LCS heb mag iemand anders een vraag stellen :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Joey Leone? (Komt alleen voor in GTA III)
(Komt alleen voor in GTA III)

In eigen persoon niet maar wel bij zijn garage daar hang een bord met zijn naam er op :Y .

Maar let verder niet op mij. ;)

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...