Jump to content

Waarom doen jullie zo moeilijk?


as31

Recommended Posts

Ik snap het allemaal dat het zo erg is dat GTA LCS nog niet uit is, pas tot 2-12-05, zou ik ook zijn als ik hem nog niet had, MAAR waarom koop je hem niet gewoon via internet >? goedkoper, en JE HEBT HEM EERDER ?? egt zo'n drama zie ik niet//\\ :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Samurai

    13

  • The Golden Fighter

    10

  • Blizz

    4

  • VforV

    3

Ik snap het allemaal dat het zo erg is dat GTA LCS nog niet uit is, pas tot 2-12-05, zou ik ook zijn als ik hem nog niet had, MAAR waarom koop je hem niet gewoon via internet >? goedkoper, en JE HEBT HEM EERDER ?? egt zo'n drama zie ik niet//\\ :)

multiplayer anders

alle bugs zijn er in EU uit voor zover

maybe andere talen

Link to comment
Delen op andere websites

multiplayer anders ???? is gewoon eu versie

Misschien bedoel je de UK versie die waarschijnlijk multiplayer kan spelen met EU, maar in EU zitten toch wel minder bugs en dat is voor sommige de reden dat ze liever even wachten.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bedoel je de UK versie die waarschijnlijk multiplayer kan spelen met EU, maar in EU zitten toch wel minder bugs en dat is voor sommige de reden dat ze liever even wachten.

jong, UK is EU

Ja dat weet ik :duh: Maar tis wel andere versie je krijgt USA UK en EU en in EU zijn waarschijnlijk meer bugs weggehaald.

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf wacht liever.Als ik hem koop in de winkel in mijn buurt, dan kan ik een nieuwe krijgen als die kapot is, maar als ik hem importeer, moet ik een nieuwe kopen als die kapot is.

Ik kan m terug sturen.. duurt alleen wat langer maarjah... :cab: Dat spel gaat bij mij niet kapot, het blijft namelijk in m'n PSP zitten. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Tot er een andere toffe game is zeker :puh:

GTA PSP 2 :puh:

Ja idd, maar ik zag net op wikipedia ofzo Het volgende

Tot nu toe zijn de volgende spellen verschenen

* Grand Theft Auto (1997)

o Grand Theft Auto: London, 1969 (1999, Uitbreiding)

o Grand Theft Auto: London, 1961 (1999, Uitbreiding, alleen verkrijgbaar in downloadbare vorm)

* Grand Theft Auto 2 (1999: PC en PlayStation, 2000: Dreamcast en Game Boy Color)

* Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)

* Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)

* Grand Theft Auto Advance (2004: GameBoy Advance)

* Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)

* Grand Theft Auto: Liberty City Stories (2005: PSP)

o Grand Theft Auto: Liberty City Stories (2006: PSP, Er zal een uitbreiding komen in 2006)

Daar staat dat er een uitbreiding komt. Of er komt een uitbreiding of de mensen daarzo hebben weinig verstand van GTA.. :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

ja dat zie ik

EDIT: Kijk eens onderaan, GTAForum.nl en GTAGames.nl staan bij de links :puh:

Ja zag het ook al, maar ik vind het zwak van ze als ze alles daarop baseren, moeten ze maar zelf verzinnen of toestemming vragen ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Tot nu toe zijn de volgende spellen verschenen

* Grand Theft Auto (1997)

o Grand Theft Auto: London, 1969 (1999, Uitbreiding)

o Grand Theft Auto: London, 1961 (1999, Uitbreiding, alleen verkrijgbaar in downloadbare vorm)

* Grand Theft Auto 2 (1999: PC en PlayStation, 2000: Dreamcast en Game Boy Color)

* Grand Theft Auto III (2001: PlayStation 2, 2002: PC, 2003: Xbox)

* Grand Theft Auto: Vice City (2002: PlayStation 2, 2003: PC en Xbox)

* Grand Theft Auto Advance (2004: GameBoy Advance)

* Grand Theft Auto: San Andreas (2004: PlayStation 2, 2005: PC en Xbox)

* Grand Theft Auto: Liberty City Stories (2005: PSP)

o Grand Theft Auto: Liberty City Stories (2006: PSP, Er zal een uitbreiding komen in 2006)

de volgende gta op psp werd toch een totaal nieuwe gta? :? als het maar een stomme uitbereiding is koop ik hem niet

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...