Jump to content

Review


The Golden Fighter

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Omdat vele nog zitten te kwijlen naar verschillende filmpjes en screens, dacht ik "ik schrijf wel ff een korte review". :'D

gta_lcs.jpg

Gister was voor mij een grote dag, want er zaten maar liefst 2 Engelse exemplaren van Liberty City Stories in de brievenbus! Snel maakte ik er eentje open en pakte ik voorzichtig het prachtige doosje uit de zak en ja hoor: Grand Theft Auto: Liberty City Stories stond erop. Ik blij en ondertussen was ik allang vergeten dat ik nog géén PSP had. Het enige wat ik nog kon doen is staren naar de kaart, het krantje(boekje) doornemen en kijken wat er allemaal in stond. Dit werd jammergenoeg een erg lange dag...

De volgende ochtend vroeg naar de stad om een PSP kopen. Het laatste exemplaar, lucky-me? Thuis stopte ik de PSP in de oplader en upgrade de versie naar 2.0. Jammer genoeg had mijn PSP 2 dode pixels. De winkel wilde hem al omruilen met 1 dode pxl, maar omdat dit het laatste exemplaar was wachte ik daar maar een weekje mee. Dan maar verder spelen.

Eenmaal gestart ging ik samen met zo'n gast in een auto naar mn save-house. Jeetje, wat is de besturing wennen. Misschien kwam het omdat het de 1e keer was dat ik een PSP vast had, maar mn linkerhand was een beetje rood geworden van het moeilijk vast houden van de analogestick. Naja, dat went wel. In mn savehuisje moest ik me ff omkleden naar een wat stijlvoller pak. Snel terug in de bak om m'n baas af te zetten bij zijn woning. Eenmaal gedaan ging ik even wat rond rijden met een Motor, PCJ 600 om precies te zijn. Dat is toch wel een hele erge plus punt aan de game, de motors. enorm fijne besturing ervoor, lekker losjes rijden met scherpe bochten, in één woord: perfect. De hierop volgende missie was wat minder leuk, een meneer ophalen en afzetten. *gaap*. Lopen is trouwens nog steeds even wennen met zo'n Analogestick. Naja, ik vond het wel eens tijd worden om wat wapens naar mn savehouse te brengen, dus ben ik meteen 10 Hidden Packages gaan zoeken die er overigens niet slecht uit zien. :) Pistool werd nu geleverd bij mn huisje. Niet dat ik die nog niet had, in het begin reed namelijk een motorrijder iemand met 'n pistool aan, waarop ik z'n pistool opraapte en fluitent weg liep. Bij de volgende missie begon het echte GTA-werk. wat mensen killen. Dit moest echter eerst met de harde vuist, maar dat duurde zo lang dat ik er meteen maar een einde aan maakte met mijn gevonden pistooltje. Snel reed ik hard weg met mn PCJ om van de politie af te komen. De missie hierop was weer een graadje leuker, hier begonnen die arme zielen ook op mij te schieten en in te slaan. Ook kreeg ik hiervoor een leuke auto en een pistool was nu in vooraad bij de Ammunation. B-E-A-utiful. :)

Eenmaal gesaved ben ik maar op t rechte pad gaan werken: Mensen killen om wat geld te krijgen, motor rijden enz enz... LCS is een geweldig spel, ben er zeer blij mee, ga het straks weer spelen en de graphics en t geluid is geweldig, hoewel ik dat wazige-geblur bij de graphics toch wat minder vond. GTA: LCS is een aanrader voor elke PSP'er en 2 december zal een grote dag worden. ;)

Enne oja, de radio is leuk hoor! :cya:

Grtz, TGF

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    15

  • Samurai

    12

  • VforV

    4

  • Blizz

    3

mooie review :klap:

De analog besturing was vooor mij ook erg wennen in het begin omdat het een beetje raar vast houd maar k had ook nog is fifa 06 waardoor je niet ff zoals in gta stil kon gaan staan om je vinger ff te laten rusten :duh:

2 december word zeker een grote dag maar als je het spel nu tog hebt wil k ff wat meer over het spel weten :engel::D

- kan je als je op een motor/auto zit nog naar links en naar rechts schieten met een miterieur? het kan volgens mij niet met andere wapens...

- Heb je al wat bugs ontdekt?

Link to comment
Delen op andere websites

mooie review :klap:

De analog besturing was vooor mij ook erg wennen in het begin omdat het een beetje raar vast houd maar k had ook nog is fifa 06 waardoor je niet ff zoals in gta stil kon gaan staan om je vinger ff te laten rusten :duh:

2 december word zeker een grote dag maar als je het spel nu tog hebt wil k ff wat meer over het spel weten :engel::D

- kan je als je op een motor/auto zit nog naar links en naar rechts schieten met een miterieur? het kan volgens mij niet met andere wapens...

- Heb je al wat bugs ontdekt?

Ja je kan schieten met uzi, L1 plus analoge links of rechts en dan rondje.

- 1 bug, een vijandig mannetje die ik moest vermoorden zat vast in een muur en toen moest ik precies richten op z'n bewegende armen die uit de muur uitstaken. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk wel dat die bug er in de europese versie er zal uitzijn. En was het een goed spel, de beste GTA?

gta-freak2 :cya:

De beste zal ik het niet noemen, SA heeft wat betere dingen zoals over hekken klimmen, maar dit spel is wel beter dan Vice City vind ik en de missies zijn ook leuk voor de PSP-versie, iedereen zei altijd dat ze niet lang zijn maar ik vind ze nog erg leuk en best lang.

Link to comment
Delen op andere websites

is dat de UK of de US versie?

UK-versie tis ook een Engelse winkel en het wordt geleverd vanuit Engeland, maar als je wilt kun je ook de USAS-versie van de site zien waarbij je dus alles uit Amerika kunt bestellen.

Link to comment
Delen op andere websites

jij spoort dus echt niet, dumuti. dat zijn jouw zaken helemaal niet of iemand anders 15 euro wil besparen. (zou ik ook doen) en dan ga je iemand zomaar voor niets afkraken en ook nog spammen in dit topic. dat slaat nu echt helemaal nergens op, wat je nu doet.

(als een van de moderators het niet eens is met deze post en vind dat ik te grof ben geweest, pm me dan maar)

en ontopic: het lijkt me een heel leuk spel, vooral als je gta3 ook hebt (ik heb hem helaas niet :-( ) alleen vind ik het een beetje duur om daarvoor een psp te kopen. het zou leuk zijn als hij er ook op de computer was. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jij spoort dus echt niet, dumuti. dat zijn jouw zaken helemaal niet of iemand anders 15 euro wil besparen. (zou ik ook doen) en dan ga je iemand zomaar voor niets afkraken en ook nog spammen in dit topic. dat slaat nu echt helemaal nergens op, wat je nu doet.

(als een van de moderators het niet eens is met deze post en vind dat ik te grof ben geweest, pm me dan maar)

en ontopic: het lijkt me een heel leuk spel, vooral als je gta3 ook hebt (ik heb hem helaas niet :-( ) alleen vind ik het een beetje duur om daarvoor een psp te kopen. het zou leuk zijn als hij er ook op de computer was. ;)

Het lijkt me juist leuker als je GTAIII nog niet hebt gedaan, dan vind je het straks leuker als er nieuwe levels zijn en die weer kan bekijken. GTAIII kun je beter ná LCS spelen. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...