Jump to content

Review


The Golden Fighter

Recommended Posts

jij spoort dus echt niet, dumuti. dat zijn jouw zaken helemaal niet of iemand anders 15 euro wil besparen. (zou ik ook doen) en dan ga je iemand zomaar voor niets afkraken en ook nog spammen in dit topic. dat slaat nu echt helemaal nergens op, wat je nu doet.

(als een van de moderators het niet eens is met deze post en vind dat ik te grof ben geweest, pm me dan maar)

en ontopic: het lijkt me een heel leuk spel, vooral als je gta3 ook hebt (ik heb hem helaas niet :-( ) alleen vind ik het een beetje duur om daarvoor een psp te kopen. het zou leuk zijn als hij er ook op de computer was. ;)

Het lijkt me juist leuker als je GTAIII nog niet hebt gedaan, dan vind je het straks leuker als er nieuwe levels zijn en die weer kan bekijken. GTAIII kun je beter ná LCS spelen. :Y

mij lijkt het juist wel leuk om bekende dingen te zien. en dat je in dezelfde stad bent, maar net iets anders en met meer mogelijkheden. dat lijkt me juist erg leuk. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    15

  • Samurai

    12

  • VforV

    4

  • Blizz

    3

Ik sluit me aan bij The Golden Fighter, want hij heeft gelijk, helaas heb ik gta 3 al gespeeld...

@dumuti, Ja ik ben een gierigaard, maar als ik 4 spaarkaarten vol heb heb ik één game gratis jij niet dus hou je bek, en je spamt

(Sorry als het te grof was)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb em vandaag ook binnen gekregen (uk versie) hij is volgens mij hetzelfde als die jullie krijgen staat alleen regio 2 op. Als ik de rockstar tracks doe herkent hij het spel ook als euro gta. Het is erg mooi en dat van de missie's valt best mee..

Link to comment
Delen op andere websites

Quote:

Het lijkt me juist leuker als je GTAIII nog niet hebt gedaan, dan vind je het straks leuker als er nieuwe levels zijn en die weer kan bekijken. GTAIII kun je beter ná LCS spelen.

Inderdaad :Y , want GTA LCS speelt zich 3 jaar voor GTA III af.

:cya:

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gister avond Multiplayer met me broer gedaan. Best leuk, maar je moet het met meer doen dan 2 omdat er geen politie in zit. De wapens liggen verspreid over het level (je moet zeggen welk level je wilt spelen) en op je rader kun je dan zien waar ze liggen. Elk wapen heeft een eigen kleur en armor/health en de power-ups ook. Wel jammer is dat er veel van dezelfde mannetjes lopen enje he el vaak dezelfde auto en PCJ's tegenkomt, maar anders zal het draadloos een beetje stotteren. We deden alleen nog deathmatch, racen konden we ook doen maar dat leek me leuker met iets van 3/4 mensen. :Y

We Wilden een vuistgevecht houden en we lieten aan elkaar zien dat we de wapens leegschoten zodat we niet valsspeelde. Toen we begonnen te slaan grepen we al gauw beide naar een kettingzaag die we verborgen hadden. ;) En toen reed ik achter zijn auto aan met een PCJ en schoot ik met uzi op z'n bak, ging z'n auto fikken en stapte hij uit, waarop ik hem ging volgen met een shotgun. Bleek hij een rocketlauncher te hebben en moest hij een aanloopje zodat hij zelf niet dood ging van de explosie maar gelukkig was de schotgun erg nuttig en kon ik hem net optijd neerschieten voordat hij mij opblaasde. Maar dit soort achtervolgingen gebeuren nou eenmaal ook met mij dood. Hij had jammer genoeg gewonnen, hoewel hij opgaf. het stond 10-2 voor hem en we gingen tot de 20. Ik had er al 10-6 van gemaakt, maar hij had geen zin meer en toen stopte we. :ch:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...