Jump to content

Review


The Golden Fighter

Recommended Posts

Azo, maar het is toch niet nodig 2 spellen te kopen?

Als je Game Sharing kiest hoef je een demo van het spel up te loaden naar degene zonder spel.

Tenzij dat dit niet lukt bij GTA LCS.

Maarja, als je toch 2 exemplaren van LCS hebt hoeft dat niet hé 0_0

:bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    15

  • Samurai

    12

  • VforV

    4

  • Blizz

    3

Azo, maar het is toch niet nodig 2 spellen te kopen?

Als je Game Sharing kiest hoef je een demo van het spel up te loaden naar degene zonder spel.

Tenzij dat dit niet lukt bij GTA LCS.

Maarja, als je toch 2 exemplaren van LCS hebt hoeft dat niet hé 0_0

:bier:

zal is proberen. Maar dr stond nix op t doosje ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Een demo van een GTA is onmogelijk

Lijkt me wel vet hoor, een klein stukje stad een paar auto's en een paar missie's!

ONTOPIC:

Vette review, maar ik vind het wel zwak van rockstargames dat ze niet de moeite hebben genomen om een nieuwe stad te maken!

Link to comment
Delen op andere websites

PSP2TV is hardware die je op je PSP aansluit waarmee je mbv een scart-kabeltje de PSP op de TV kan aansluiten, net als een PS2. Ook kun je een PS2 Controller gebruiken om PSP-spellen te bespelen.

Echter, als je een Multimedia-PC hebt, kun je de scart op de PC aansluiten en dus hoge kwaliteit foto's of zelfs video's maken.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij dan zo'n PSP2TV? Ik zou dat niet echt zien zitten omdat het duur is + je moet je PSP openvijzen...

En het werkt met projectietelevisie en dat is gevaarlijk want dat kan je beeld voorgoed beschadigen.

PS: Een paar maanden geleden stond er ook op Arena51.be dat er een PSP-emulator voor PC op de markt ging komen zodat je via je PSP kunt spelen op je PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Heb jij dan zo'n PSP2TV? Ik zou dat niet echt zien zitten omdat het duur is + je moet je PSP openvijzen...

En het werkt met projectietelevisie en dat is gevaarlijk want dat kan je beeld voorgoed beschadigen.

PS: Een paar maanden geleden stond er ook op Arena51.be dat er een PSP-emulator voor PC op de markt ging komen zodat je via je PSP kunt spelen op je PC.

Nee, ik heb er zelf geen. Zou er wel een willen, maar de prijs is altijd iets dat ik nooit zal doorslikken... En als je alles goed doet en installeerd (net zoals IGN), komt alles prima met zo'n apperaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk het niet.

Volgende GTA is voor de PS3.

Nog 2 jaartjes wachten dus. ;)

ik heb gehoord, dat de volgende 2 gta's tegelijk uitkomen...

de nieuwe voor de ps3 en een nieuuwe voor de PSP

ik wet niet of dit waar is maar ik had het op gta games gelezen dacht ik

mzl frank

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...