Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Mooie effecten op de achtergrond. Kleur past goed bij je render, net als je tekst. Ik vind de size niet zo mooi. Misschien had je de render wat meer in kunnen blenden. Toch wel een mooie sig, maar hij kan wel wat verbeterd worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm lang niet meer gerate hier :D

Ok, het is een gang signature dus :) maar ik vind het maar gewoontjes, het lijkt me gewoon een afbeelding met tekst en border? of zit er toch wat effect in?

De onderste tekst is mooi gedaan, je naam boven zou ik met een minder dikke rand doen...

De border kan er mee door, niet zo speciaal :)

Al bij al een gewone sig, daarom een 6/10.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Erg interessante renderkeuze. :puh: Ik vindt het een leuke signature, zoals gezegd een leuke render, en een mooi afgewerkte achtergrond. Ik heb alleen een klein beetje het idee dat de render ietwat uitgerekt is, maar ik kan me vergissen. De achtergrond is zoals gezegd mooi gedaan, alleen zou het in mijn ogen mooier staan als de achtergrond wat meer de kleuren van de render heeft. Daarbij komt dat de render een hoog contrast heeft en de achtergrond wat zegmaar "waziger" gelaten is. Het meer inblenden van de render zou het geheel denk ik nog mooier maken, door de randen van de render met een softbrush subtiel te gummen op bepaalde plaatsen. Dat is een gevoelskwestie, beetje experimenteren en je komt vanzelf op een resultaat dat je mooi vindt (daarvoor is de "ongedaan maken" knop uitgevonden :)). Ik ben niet zo'n grote fan van een dubbele border, maar in dit geval misstaat het niet. De tekst is origineel gedaan, en maakt het plaatje af..

Leuk gedaan, een 8/10 verdiend deze signature. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Erg interes......

Tja, ik denk dat ik over opvallendheid weinig te zeggen heb, dus ja goed opvallend.

Ook de licht effecten zijn erg goed, de zijkanten van de image passen niet echt bij

de kleine stukje hemel die je ziet, dat is weer een min puntje.

De lettertype is erg goed en passen, en het belangrijkste, leesbaar..

8.5/10

Link to comment
Delen op andere websites

banc.gif

Een reclame sig? In ieder geval doet er niet toe. Een lekker kleine sig, wat tegenwoordig ook wel eens mag in plaats van al die uithangborden. Alleen is er weinig aan gedaan en vind ik het geheel zelf niet mooi. Volgens mij is het gewoon een stock, want dit soort signatures ben ik al vaker tegen gekomen. In iedergeval staan de tekst en Master Chief goed uit elkaar, alleen past het font er totaal niet bij... Nee ik vind hem echt niet mooi, kleurgebruik, fontgebruik het is geen mooi geheel.

4/10

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...