Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

Netjes, netjes. Misschien de volgende keer geen dropshadow in je letters gebruiken? Dan krijg je namelijk het geheel wat platter. Lijkt me mooier en leuker. Neemt niet weg dat het idee wel leuk is en simpel maar doeltreffend. Over het lettertype zullen de meningen wel verschillen, ik vind hem matig, maar dat is mijn persoonlijke smaak.

Al met al zeker een dikke 8. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Geen idee wie die kerel is, maar het lijkt me een zanger. :puh: Aangezien je erg van muziek houd past alles met muziek erin wel bij jou. De tekst erbij is alleen wat minder. Net alsof je op straat leeft. Verder straalt het niet zoveel emotie uit. 6,8/10

Link to comment
Delen op andere websites

Hij past wel redelijk goed bij je avatar, mede doordat 'ie zwart-witachtig is. Maar 'k heb geen flauw benul wat de bijbehorende tekst betekend. Buiten

dat kan ik op dit moment géén ene fout bespeuren. Daarom krijgt 'ie ook een 9!

Link to comment
Delen op andere websites

Je zou bijna denken dat ik naar jouw signature heb gekeken voordat ik die van mij net veranderd heb. Het is echter puur toeval dat ik nu in dit topic kijk en jouw signature van Star Wars zie. Maar ja, toeval bestaat niet. Toch?

Anyway, een Star Wars-signature is natuurlijk altijd goed! Zeker als het zoiets episch is als de Death Star (toch?). Mooi sfeertje! 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Tja, een signature die je zeer makkelijk aan de persoon kan linken, uiteraard. Ziet er op zich wel goed uit, maar ziet er ook wel wat kleurloos uit. Ik vond die vorige signature van je met de GTA-figuren toch beter. 7/10

Ik heb zelf eens Photoshop geopend :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een flink hallucinerende joint. Of eigenlijk hallucineert degene die de joint rookt. Die joint. Die je laat hallucineren. Dus.

7/10 loveit.gif

@Dexist hieronder, misschien heb je wel gelijk. Ik heb het eens aangepast.

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...