Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

De kerstsfeer is je sig tenminste uit :7

Hij ziet er goed uit, past ook mooi bij je naam en avatar. Well done mr. illu. 8,5

Edit, Jesper :7

Lekker simpel, ik heb niks met Fall Out, niet dat het uitmaakt, maar ik wilde het even melden,

Ziet er dus prima uit :)7,5

Bewerkt: door RUBENN
Link to comment
Delen op andere websites

Een erg leuke variant van je welbekende huisstijl met de gekleurde rook. Altijd leuk als mensen wat met tabak doen, daar het steeds minder geaccepteerd wordt. Dat je daar mooie oude GTA-beelden bij gooit maakt het helemaal leuk! Ik vind het ook erg mooi om te zien dat je de grove randjes niet hebt weggewerkt maar in haar volle glorie hebt behouden.

Van het kleurcontrast ben ik ook een grote fan. Jouw avatar vind ik al jaren een van de mooiste van het forum, dat geldt ook voor deze signature. :) 9/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Het laat duidelijk zien dat je een liefhebber van films bent, maar uit welke film deze scene komt is mij echt onbekend. Past goed bij je, maar het is niet heel persoonlijk en herkenbaar.

7/10

Link to comment
Delen op andere websites

Lekker sfeertje. Wel jammer dat de afbeelding geen goede kwaliteit is.

Tekst had misschien beter rechts onderin kunnen staan maar het lettertype past wel weer lekker bij de palmbomen.

Kader is goed bedacht met de witte én de zwarte lijn ;)

7/10.

Link to comment
Delen op andere websites

Simpel maar toch effectief. Leuke accentjes op de hoeken van de letters als je een stuk inzoomt (ik doel dan op die vouwen). Ik vind simpele signatures altijd moeilijk te raten, puur omdat ze technisch gezien niet moeilijk te maken zijn. 7/10 lijkt me een faire score.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...