Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

Ik weet niet wat ''The Criminal Legends'' is (een clan misschien?), maar de rest van de sig past goed bij je avatar en naam. De avatar an sich vind ik echter niet zo mooi, ik vind het ''stoffen'' achtergrond niet mooi en de render van de hond ook niet. Daarnaast vind ik het kopiëren van de hond voor op de achtergrond eerlijk gezegd een beetje afgezaagd. Hij had de potentie om lekker retro (à la signatures zoals je die begin jaren '00 zag) aan te voelen. Maar ook die kans wordt gemist imo :(.

4/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

kF4rfhz.png

Ik ben niet echt bekend met Sans Scrupules kan het 'sponsored by...' niet helemaal in context plaatsen, maar het stijltje mag er zeker wezen. Doet een beetje mijn liefde voor film noir opwekken. Font is ook keurig gekozen en ondanks het gebruik van geen kleuren behalve wit, zwart en grijstinten, is er toch een sterke balans tussen tekst en afbeelding. 9 :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Goede signature. Leuke style. Er zitten een paar games in verwerkt wat sowieso jouw terrein is, en het presenteert je naam goed. Kerst mutsje maakt het natuurlijk helemaal top. Het enige wat ik minder vind is dat hij zo donker van kleur is. Wat kleurrijkere games zouden hem toch wat vrolijker qua uitstraling maken. 7/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 weken later...
  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Tja geen signature, dus dan beoordeel ik die van Aron maar even. :) Ik had geen idee wie Jamie Vardy is, maar even gegoogled en hij blijkt een voetbalspeler te zijn. Letters komen goed naar de voorgrond en het lettertype is er ook goed bij gekozen. De kleur blauw past ook goed bij de speler aangezien dat de kleur van zijn team(?) is voor zover ik dat heb gezien. Ondanks de leegte toch erg mooi gemaakt. :tu: 

7,5/10

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 4 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...