Jump to content

Rate de Signature boven je! (1 post per dag!)


Slimm

Recommended Posts

  • Reacties 6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • San_Andreas_Nigga

    107

  • Grove St.

    90

  • Pitbull

    89

  • GuitarGuy666

    87

..waarom maak je dan zoiets ?

Omdat ik het liever netjes hou en niet allemaal met die hutseltjes en frutseltjes.. :)

Zie jouw sig, leuk gemaakt, maar als je de plaatjes gaat vergroten of verkleinen met Scale krijg je een slechte sig (als je het uit de losse hand doet). Als je Scale gebruikt, moet je Shift ook inhouden, dan behoud hij zijn orginele grootte om het zo maar te zeggen.

Ik geef je nog geen cijfer, omdat je het best beter kan. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Goede voorbeeld:

Klaas dat ziet er prachtig uit! Vooral die warme kleuren die je om het mannetje heen hebt gedaan. Zelf vind ik de render wel iets te hoekig en mag je het wat meer inblenden. De tekst vind ik wel erg leuk gedaan het past ook goed bij de achtergrond. Ik mis alleen nog een border, maar dat kun je altijd nog maken.

Ik geef jou een 8,5 voor je signature.

Slechte voorbeeld:

Ziet er leuk uit een 7 krijg je.

Wat ik dus bedoel meer inhoud in je post als je iemands design gaat raten. Dat is ook erg leuk om te lezen voor die gene die het laat raten.

----------------------------

Dat staat letterlijk in de regels, rate AUB iets beter ;)

@ Bassie:

Opzich wel een mooie sig, alhoewel het wel iets "zwoeler" had gemogen, je tekst is ook een groot minpunt, zoals al eens was gezegd is de tekst in zo'n natuur sig mooier als het klein in een hoekje staat, jij hebt een groot Grunge lettertype, niet echt mooi :-(

Een 6, blijf oefenen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...