Wazuup Posted December 13, 2006 Report Posted December 13, 2006 (edited) Ik las in dit topic, dat je auto's van GTA III zo overkon zetten in VC. bedoelen ze dan dat je egwoon de txd en dff files kan veranderen? of moet je hem ook helemal veranderen in 3dsmax? want ik wil graag de Cartel Cruiser van GTA 3 in VC zetten ipv de Rancher. btw, sorry voor het bumpen Dat zei Gangster28 inderdaad ergens in dit topic. Ik heb het zelf nog nooit geprobeert, maar volgens hem kun je dus simpelweg de txd en dff uit de gta3.img van GTA III halen en vervangen voor de auto die je wil in de GTA3.img van Vice City zonder dat er crashes/problemen van komen. Hiervoor heb je dus geen 3dsmax nodig, slecht de IMG-Tool van Spooky //> Edit: Waarschijnlijk moet je wel de TXD openen met TXD workshop en opslaan onder het Vice Ctiy TXD-formaat. Edited December 13, 2006 by Wazuup Quote
Proximitus Posted December 13, 2006 Report Posted December 13, 2006 Maar als ik dus de txd en dff files van de CArtel Cruiser verplaats voor de Rancher, blijft de CC wel rijden als een rancher toch? Quote
Wazuup Posted December 13, 2006 Report Posted December 13, 2006 Maar als ik dus de txd en dff files van de CArtel Cruiser verplaats voor de Rancher, blijft de CC wel rijden als een rancher toch? Als je een DFF en TXD bestand vervangt voor een andere, verandert dit alleen het model/vorm (dff) van het object en de textures die erop zitten (txd). Qwa rijgedrag en gewicht etc blijft hij dus gewoon hetzelfde. Wil je dit gaan veranderen, dan moet je de Handling.cfg gaan editten. Deze kun je openen met kladblok, en vervolgens de handleiding hieronder gaan volgen: Hoe kan je wagens opvoeren? Nouw hier is je antwoord: 1. Open de file handlig.cfg in jou datafolder met kladblok. 2. Je ziet veel verschillende regels. Voor elke auto 1. Als voorbeeld neem ik de regel van de blista compact: BLISTA 1900.0 2.1 5.5 1.9 0.0 0.0 0.2 70 0.8 0.75 0.54 5 170.0 20.0 F P 7.0 0.65 0 30.0 1.4 0.11 0.2 0.8 20000 0.25 -0.15 0.5 0.0 2 0 1 Ontleding: Het blauwe nummer is het gewicht van de wagen. Het rode nummer is de maximale snelheid van de wagen. Het groene nummer is de acceleratie van de wagen. Het paarse nummer geeft aan wat voor aandrijving de wagen heeft: 1. Als er een F staat heeft de wagen een Voorwielaandrijving 2. Als er een R staat heft de wagen een Achterwielaandrijving 3. Als er een 4 staat heeft de wagen Vierwielaandrijving. Verander wat je wil en sla het bestand op. Start nu Vice City. Tips: 1. Maak de Acceleratie nooit meer als de max. snelheid. Anders gaat de wagen slippen. 2. Het gewicht v/d wagen beinvloed de snelheid niet. Het zorgt er alleen maar voor dat je bij een botsing vrij goed op de weg blijft en niet van richting veranderd. 3. Bij een Voorwielaandrijving slipt de wagen helemaal niet. Alleen kan je heel moeilijk bochten maken. 4. Met een Vierwielaandrijving slipt de wagen vrij veel. Hiermee kun je dus zelf bepalen hoe je nieuwe auto zich gedraagt, als je niet tevreden bent met het gedrag van de Rancher of als dat gedrag niet bij de Cartal Cruiser past Quote
Galiorix Posted June 27, 2007 Report Posted June 27, 2007 *Bump* Is het ook mogelijk om auto's die door andere mensen gemaakt zijn in een keer van VC naar III te zetten , en dan nog de TXD naar III zetten , of komt daar meer bij kijken. Greetz Galiorix Quote
Wazuup Posted June 27, 2007 Report Posted June 27, 2007 *Bump*Is het ook mogelijk om auto's die door andere mensen gemaakt zijn in een keer van VC naar III te zetten , en dan nog de TXD naar III zetten , of komt daar meer bij kijken. Greetz Galiorix Nooit geprobeerd, maar in theory zou dat moeten kunnen ja Quote
Marioleo69 Posted November 9, 2007 Report Posted November 9, 2007 *BUMP* Kan je ook auto's uit SA in VC zetten? Dat je dan alles omgedraaid doet. Quote
GTA_XP Posted November 9, 2007 Report Posted November 9, 2007 *BUMP*Kan je ook auto's uit SA in VC zetten? Dat je dan alles omgedraaid doet. Ja, dat is mogelijk, ik vond een paar voertuigen uit VC die uit SA gehaald zijn. 3DS is misschien moeilijk voor een beginneling, probeer eens met Zmodeler te werken. Quote
KoenKucharek Posted November 9, 2007 Report Posted November 9, 2007 (edited) goeie mooie tut heb hem zelf gevolgd en werkt wel goed hoor :cya: Edited November 9, 2007 by KoenKucharek Quote
gta-pilot Posted February 8, 2008 Report Posted February 8, 2008 ik ben bij het gedeelte waar ik de sa delen moet selecteren alleen er komt te staan cant find col3 wat moet ik doen? Quote
FerryN Posted February 9, 2008 Report Posted February 9, 2008 (edited) ik ben bij het gedeelte waar ik de sa delen moet selecteren alleen er komt te staan cant find col3 wat moet ik doen? Je moet dan de wagen die je vervangt, de SA .dff bestand uit de img pakken en dan selecteren als je op die knop drukt. De originele dff van SA he, niet van VC. Het is mij ook gelukt. Greetz De knop is Select Col3/Coll. bv. Je maakt de vervanging voor de blista, dan pak je de SA blistac.dff en drukt je op de knop Select Col3/Coll. dan selecteer je de originele blistac.dff en dan export dff en noem je hem blistac.dff. Dan kan je hem al ingame bewonderen. Edited February 9, 2008 by FerryN Quote
JelleVD Posted May 5, 2008 Report Posted May 5, 2008 Waar kun je vinden welk plaatje de reflection weergeeft? JelleVD Quote
hoidatwastimmi Posted October 10, 2009 Report Posted October 10, 2009 bij dat 3dsmax7 geval blijft er downloading staan Quote
Cheating-nl Posted January 1, 2010 Report Posted January 1, 2010 Hoe kan ik weten welk plaatje de reflectie weergeeft? Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.