Jump to content

Wat vinden jullie leuk om te doen?


need my speed

Recommended Posts

Ik verzin vaak zelf missies, nu heb ik bijvoorbeeld een missie verzonnen om de SRS tegen de Redneck's op te zetten. Je moet een Truck Cab of Truck Cab SX stelen en de Trailer die bij de Carshop van de SRS staat op pikken. Je rijd er mee naar Redneck Territory en zet hem bij de kraan (niet de Car Crusher maar die andere). Je zoekt een Redneck gang car (die Pickup Truck) en je takelt die Redneck auto op de Trailer en rijd met het handeltje naar The Mall in SRS territory. Je krijgt een melding dat je het goed doet en dat ze nu een Furore GT willen hebben. Je zoekt de Trailer war de Furore GT op staat (die staat in Redneck gebied, in het noorden ergens) en vervoert de zooi met een Truck Cab (of een SX), je takelt de Furore GT er af en je ziet een Kill Frenzie! Je rijd nu snel naar Zaibatsu gebied om daar in de garage zogenaamde speciale bommen te kopen, en je racet net zo hard terug naar de kraan in Redneck gebied, voor dat de tijd om is! De kraan takelt de Furore GT er weer op en je brengt het naar de SRS kranen, waar je de Furore GT er af takelt en naar The Mall brengt. Nu moet je een Taxi zoeken en zorgen dat er een Redneck lid in stapt. Breng hem naar The Mall en hij zal zogenaamd in de Truck Cab (of Truck Cab SX) gaan en weg rijden. De SRS word boos en stapt zogenaamd de Furore GT in, je zorgt dat je daar voor de bom hebt laten af gaan en...KABOOM!!! Dat was het bewijs voor de SRS dat het een val van de Redneck's was! :Y

En die missies speel ik dan ook echt... :Y En wat doen jullie / vinden jullie leuk om te doen in GTA2? :?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga altijd in level 3 net zolang knallen tot het leger komt, en dan een beetje al die tanks enzo verrot schieten

voor de rest doe ik ook vaak politie achtervolgingen das lache, of pak ik een machinegun en ga ik een hele gang uitroeien

Link to comment
Delen op andere websites

Autodieven (met groene shirtjes) en muggers (met rood/witte (je verzint er zelf maar een voetbalclub bij) shirtjes) op alle mogelijke manieren doden. En politiepoppetjes ook trouwens. Krijg je ook veel meer punten voor. En paniek zaaien onder de overige peds (He's got a gun!).

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...
  • 2 weken later...
  • 4 weken later...

Hmmm... Af en toe eens tegen bots vechten. De bots gebruiken allerlei wapens, sommige kunnen een instant carbomb gebruiken. En ze ontploffen zodra ze doodgaan, hehe.

Sommige gaan je zelfs in een tank achtervolgen en tegelijker tijd schieten. :puh:

De wapens zijn wel iets moeilijk te vinden in die map hoewel. :puh:

Je kan het ook met multiplayer doen, spelers VS bots, of spelers VS spelers met bots er tussen door. :puh: Het kan crashen maar doet hij niet snel. :puh:

Die bots zijn ook een goede reflex training voor springen, die tank bot is zelfs snel genoeg om de meeste spelers met ervaring te pletten!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...