Jump to content

GTA1 onder Windows XP


mackenzie

Recommended Posts

heey mense...

kheb net die gta gedownload op rockstargames ma omdat ik XP heb krijg ik dat gezeur van

16-bits Windows-subsysteem

het systeembestand is niet geschikt voor MS-dos en windows microsoft toepassingen

hoe kan je ervoor zorge hoe die het wel doet.. met die service packs? wa kun je die vinden?

Bewerkt: door mackenzie
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij kun je hem alleen op Windows 95/98 spelen, maar er is wel iets dat je een bestand kan laten functioneren als een 95/98 bestand.

Dat doe je zo:

  • Je drukt op rechtermuisknop het het bestand dat je naar 95/98 wilt laten functioneren.
  • Dan druk je op eigenschappen.
  • Dan zie je bij compatibiliteitmodus staat dat je dat aan kunt vinken, dat doe je.
  • Dan kun je uitkiezen als welk Windows type je hem wilt laat functioneren, dus 95/98.

Veel succes, Ruurd31.. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik heb GTA 1 sinds gisteren, alleen hij doet het niet. De tip van Ruurd31 werkt niet. Als ik de DOS-versie opstart, krijg ik een melding dat de CD-Rom niet in de CD-drive zit en dat ik hem daarom niet kan spelen. Als ik de Windows-versie opstart, krijg ik deze 2 foutmeldingen: "Unable to link to KERNEL32.DLL" en daarna "Cannot load WDIRxff.DLL". Kan iemand mij misschien helpen? (Ik heb WindowsXP)

NandroDavids

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb GTA 1 sinds gisteren, alleen hij doet het niet. De tip van Ruurd31 werkt niet. Als ik de DOS-versie opstart, krijg ik een melding dat de CD-Rom niet in de CD-drive zit en dat ik hem daarom niet kan spelen. Als ik de Windows-versie opstart, krijg ik deze 2 foutmeldingen: "Unable to link to KERNEL32.DLL" en daarna "Cannot load WDIRxff.DLL". Kan iemand mij misschien helpen? (Ik heb WindowsXP)

NandroDavids

Ik heb GTA1 nog voor playstation met alle maps iemand geintereseerd?? ps:het spell speelt zich af in liberty en vice city en ook in sa echt waar!!

Link to comment
Delen op andere websites

Ehm, ik neem aan dat iedereen wel weet dat in de Classic GTA de 3 steden zijn die tegenwoordig in 3D zijn, lollermans.

Trouwens, we zijn hier geen Marktplaats of E-Bay of zoiets, dus je hoeft hier geen spullen te koop aan te bieden. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Ehm, ik neem aan dat iedereen wel weet dat in de Classic GTA de 3 steden zijn die tegenwoordig in 3D zijn, lollermans.

eerlijk gezegd wist ik dit niet :bonk: :$

edit: srry voor het ophalen van dit oude topic

Bewerkt: door cjballer
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...