Jump to content

Olympische Spelen


Robin2130

Recommended Posts

ja vandaag gaat het beginnen: De Olympische Spelen in Athene Ik ga het toch wel een beetje volgen en nu hopen dat onze sporters zo veel mogelijk medailles halen en vooral goud natuurlijk net zoals in Sydney in 2000 wie gaat er nog meer kijken?? En wat vind je van de Olympische Spelen??

post-50-1092388164.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Robin2130

    8

  • Thabit

    6

  • MightyDuck

    3

  • Melchior

    2

Top Posters In This Topic

Posted Images

Olimpische spelen zelf is wel vet omdat het het grootste en oudste sportevenment is van de wereld. Maar ik zelf zal het wel niet volgen op het honkbal na. Maar dat komt omdat ik dat gewoon een coole sport vind en het ook heb gespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen Atletiek, zwemmen, wielrennen op de baan,gewichtheffen en boksen is wel leuk, verder is het een beetje saai allemaal.

Ik vind het trouwens stom dat voetbal er ook weer bijzit, hebben we net het EK gehad en dan krijg je WEER voetbal <_< vind het niet echt een Olympische sport BTW.

Maar ik denk niet dat NL meer medailles kan halen als in 2000.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het trouwens stom dat voetbal er ook weer bijzit

idd sommige sporten zijn een beetje overbodig...

ik hoorde ook dat ze Shaolin in willen voeren

zullen we darten ook maar alvast in voeren jongens :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

als je van 4.000 m springt krijg je om de 100m 1.000 punten en als je veilig geland ben 2.000 punten extra dus op een totaal van 42.000 punten :puh: haha nee ik zou t niet weten

Nederland is wel goed op weg, alleen jammer dat Leontien van moorsel gevallen is dus heeft ze geen plak maarre Erik v/d Hoogeband heeft toch zilver binnen terwijl hij als 8e gestart is dat vind ik nou zwemmen jongens.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...