Jump to content

Waarom speel je nog Grand Theft Auto?


VforV

Recommended Posts

Ik speel Gta 1 nog wel is en Gta londen en 2 ook nog wel is maar niet zo vaak het is wel melig hoe het er uit ziet vroeger toen ik 7 was kreeg ik deel 1 voor me verjaardag toen was die net uit was er fokking blij me maar nu ne nie eg meer zo blij als toen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    7

  • MrKooKie

    4

  • ~Lance Vance

    3

  • Verrity

    2

  • 1 maand later...

Ik speelde gta2 en 1 toen ik nog nooit van de andere had gehoord.

Maar nu heb ik alle gta's die er zijn en ik speel nu nog met volle teugen met gta 2 en de andere klassiekers,

omdat dat spel nooit verouderdt of vergeten wordt!

Het zijn klassiekers!

Dat is mijn mening van rems GTA

Bewerkt: door rems GTA
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel vroeger wel heel vaak gespeeld. Samen met mijn moeder die uitlegde wat ik moest doen. Een leuk onderdeel van Gta 1 vond ik het slaan van een joggings gast. En dat ze dan achter je aan gingen rennen. Als ze dan achter je aan liepen snel over de treinbaan en terug en alle jogginsgasten werden dan geellectrocuteerd.

Orgineel spel in die tijd.

Link to comment
Delen op andere websites

Toen ik GTA1 voor het eerst speelde bij een vriend dacht ik "WTF hij trekt iemand uit z'n auto" lol, de volgende dag heb ik meteen ook GTA1 gehaald, later GTA2, en weer later GTA3, Vice City, en San Andreas.

Overigens kun je van San Andreas niet optimaal genieten als je GTA3 en Vice City niet gespeeld hebt.

Als je GTA3 gespeeld hebt is het leuk om personen zoals Salvatore Leone, Catalina, en Claude weer te zien.

Als je GTA Vice City hebt gespeeld dan weet je over welke Tommy Ken Rosenberg praat in de missie "The Meat Business", en het is natuurlijk ook leuk om Ken Rosenberg en Kent Paul weer te zien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb ook alle delen, op gta lcs na! Toen ik bij mijn neef was die tijd en gta 1 was er nog niet zo lang vond ik het echt helemaal geweldig hoe je kon rondlopen auto's stelen ect. :Y Later benk naar de winkel gegaan en heb het gta 1 spelletje gekocht :D Zo is het bij mij gekomen sinds dien koop ik elke keer de nieuwe gta, ik vind het echt een top spel! :*D

Link to comment
Delen op andere websites

Even up-to-date antwoorden in mijn topic dat ik geopend heb in de tijd dat ik hier nog een n00bje was :D.

Momenteel speel ik Grand Theft Auto, enkel omdat ik bezig ben met de beschrijvingen van de Hoofdmissies op WikiGTA. Het is een lastig werkje omdat je goed moet opletten welke beloningen je krijgt. Nu moeten de twee hoofdstukken in 'Vice City' nog beschreven worden :) (alleen heb ik daar momenteel niet zoveel zin in want GTA verveelt snel).

Link to comment
Delen op andere websites

Even up-to-date antwoorden in mijn topic dat ik geopend heb in de tijd dat ik hier nog een n00bje was :D.

Momenteel speel ik Grand Theft Auto, enkel omdat ik bezig ben met de beschrijvingen van de Hoofdmissies op WikiGTA. Het is een lastig werkje omdat je goed moet opletten welke beloningen je krijgt. Nu moeten de twee hoofdstukken in 'Vice City' nog beschreven worden :) (alleen heb ik daar momenteel niet zoveel zin in want GTA verveelt snel).

Misschien kun je je dan beter eerst bezig houden met de missies van GTA3 en GTA LCS, de missies van GTA leest namelijk bijna niemand meer.

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien kun je je dan beter eerst bezig houden met de missies van GTA3 en GTA LCS, de missies van GTA leest namelijk bijna niemand meer.

Ja, dat doen we ook. Ik heb me bezig gehouden met het grootste deel van de LCS Hoofdmissies. Binnenkort zijn de Zijmissies aan de beurt. Bij GTA III hebben we inderdaad ook niet erg veel maar GTA III is niet echt mijn specialiteit ;). Dit even terzijde. Nu weer ontopic? :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik speel nog steeds GTA 1 omdat de sfeer die het eerste deel uitstraalde nog niet ge-evenaard is door welke "nieuwe" 3D GTA dan ook. Tuurlijk is het spel verouderd, maar het brengt onwijs veel herinneringen met zich mee als je dit spel zo nu en dan eens uit de kast haalt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Ik heb deze week een playstation gekocht! :D

En daar bedoel ik dus mee --> Een playstation 1

Daar ben ik nu weer GTA1, GTA london en GTA2 op te spelen, en om ze na een zeer lange tijd terug te zien, vind ik ze nog steeds Zeer Goed! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel nog gta omdat het eigelijk een verslaving is voor elk mens voor wie gta speeld

En ook omdat het machtige game je kan er gewoon niet afblijven

ps: tot nu toe vind ik gta san andreas de beste gta tot nu toe

Omdat je daar meer kan doen dan alle gta's tot nu toe kan je aleen in San Andreas zwemmen

maar ze zeggen dat vice city stories meer kan wat san andreas,zoals dat de politei kan zwemmen

Greets Syfes

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...