Jump to content

Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?


VforV

Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?

    • Ikke ikke! GTA Advance was zo cool!
      24
    • Van mij mogen ze.
      53
    • Kom nou, wie staat daar nu op te wachten?
      79


Recommended Posts

  • 2 maanden later...
  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    6

  • Advancegta

    3

  • MrKooKie

    2

  • San_Andreas_Nigga

    2

  • 1 maand later...

Ik heb gekozen voor 'Kom nou, wie staat daar nog op te wachten?' De GBA word bijna niet meer verkocht/op gespeelt het is echt niet meer van deze tijd als de makers een gta voor zouden maken, zullen ze er weinig aan verdienen want de meeste mensen hebben geen GBA meer of geen behoefte omdat het toch al een oud dingetje is...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Nog een Grand Theft Auto op de Gameboy Advance zou geweldig zijn!!! :*D

Ik heb genoten van Grand Theft Auto: Advance en ik wil graag een nieuwe GTA op de Gameboy Advance zien, met Vice City erin, en dat je kan zwemmen. :*D

En Rockstar is wel een beetje bang om verlies te maken, kom op zeg PSP only, EA brengt FIFA 07 op de PC, Xbox, PlayStation 2, Gamecube, Xbox 360, mobiele telefoon, Sony PSP, Nintendo DS en zelfs om de Gameboy Advance uit!!!

Dat vindt ik jammer, Grand Theft Auto: Vice City Stories kan volgens mij ook best op de Nintendo DS, Gameboy Advance en misschien zelfs wel op de mobiele telefoon.

Ik denk dat de Nintendo DS zelfs perfect is voor een GTA aangezien het een touch screen heeft, zo zou je daar bijvoorbeeld mooi mee kunnen richten met een wapen, of het tweede scherm als infoscherm gebruiken, met de HUD en opties erop. :*D

Of als achteruitkijkspiegel bij je auto of zo...

Voor mij zit er in ieder geval geen nieuwe GTA meer in, met mijn Xbox en GBA, als FIFA fan was ik beter af geweest als als GTA fan, maar goed dan maar sparen voor zo'n ultra dure PSP met GTA: VCS, het is het waard...

Nou ja ze zoeken het maar uit. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze hoor :)

Maar het gaat tuurlijk niet populair worden :td:

Ze moeten verder op PSP bv dat ze later GTA San Andreas Stories maken :puh:

Maar ze moeten het zelf weten he :cya:

Bewerkt: door Cencicodis
Link to comment
Delen op andere websites

Zo'n soort game maken is niks voor rockstar. Rockstar maakt weinig games, maar als ze er 1 maken is het een topgame. Dus dan moeten ze er heel veel aandacht aan besteden, en ten tweede is er nu de PSP. Dit is ook een portable device met Gta-games, dus van mij hoeft een nieuwe gta game op de gameboy niet zo nodig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gestemd voor dat bovenste! Zelf heb ik een gameboy advance.. (jah de eerste versie:p) Maar veel leuke spellen zijn er niet meer voor. De meeste mensen die toen een gameboy advance hebben gekocht zijn nouw wel wat ouder en vinden GTA misschien wel supergaaf. (zoals ik) Mij lijkt het wel een verstandige zet om zoiets te maken.

Maar in iedergeval waarom maken ze geen GTA voor de Gamecube. Als ik toen ik een gamecube kocht had afgeweten dat ik nu gtafan was, had ik wel een andere keuze gemaakt...

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk idee zou ook zijn dat Rockstar deze game herwerkt voor op de PSP, met GTA2 graphics, beter geluid en voice actors. Dan zouden ze deze game kunnen verkopen voor €15 of €20. :)

Ofwel kunnen ze een GTA uitbrengen op de DS, die zich in Vice City afspeelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een leuk idee zou ook zijn dat Rockstar deze game herwerkt voor op de PSP, met GTA2 graphics, beter geluid en voice actors. Dan zouden ze deze game kunnen verkopen voor €15 of €20. :)

Ofwel kunnen ze een GTA uitbrengen op de DS, die zich in Vice City afspeelt.

Dat zou volgens mij makkelijk mogelijk zijn een GTA voor de Nintendo DS die zich in vc afspeelt. Al dan niet in 3D.Ze kunnen er stemmen aan toevoegen en twee of drie radio zenders moet ook nog wel lukken.Ook kunnen ze de Cut-Scenes in 3D maken.Mischien kunnen ze het dan zo doen: Het ene gedeelte van het spel staat op het DS kaartje het andere gedeelte van het spel op het GBA kaarjte.Ze kunnen er tenslotte beiden op.Op het onderste scherm gewoon iets simpels als een plattegrond of het menu of je wapens die je dan bijvoorbeeld door op een pijltje te drukken op het touch-screen kan wisselen omdat de Nintendo-DS toch wat minder knoppen tot zijn beschikking heeft als de PSP.Ik vind dat ze er dan toch nog makkelijk een mooi spel van kunnen maken.Maar ik betwijfel wel of dit komt hoor.Maar voor de DS bezitters die GTA willen spelen zou het heel mooi zijn :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ze moeten een geheel nieuwe deel maken maken die voor GBA en DS uitkomt en dan nog wel als classic gta van boven af en dan met hele vette missies en dan moet het de storyline ook beter worden gemaakt de GTA LCS op de psp heeft echt een k*t verhaal

ik hoop serieus echt dat ze nog iets voor GBA maken anders heb ik de Game Boy Micro voor niks gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...