Jump to content

Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?


VforV

Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?  

164 leden hebben gestemd

  1. 1. Wie wil er dat er nog een GTA uitkomt op de GBAdvance?

    • Ikke ikke! GTA Advance was zo cool!
      24
    • Van mij mogen ze.
      53
    • Kom nou, wie staat daar nu op te wachten?
      79


Recommended Posts

  • Reacties 78
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    6

  • Advancegta

    3

  • MrKooKie

    2

  • San_Andreas_Nigga

    2

Weetje wat het ergste is, het is gewoon mogelijk om een gta3 achtigge game op de gba te maken, kijk maar naar driv3r voor de gba, geen top down, gewoon net als gta3, dus waarom doet R* dat dan niet!

Dat heb ik me ook al zoveel gevraagd. Maar het is niet Rockstar North (of een ander Rockstar kantoor) die GTA Advance gemaakt heeft, maar Digital Eclipse. Rockstar Games is enkel de uitgever.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat het ergste is, het is gewoon mogelijk om een gta3 achtigge game op de gba te maken, kijk maar naar driv3r voor de gba, geen top down, gewoon net als gta3, dus waarom doet R* dat dan niet!

Dat heb ik me ook al zoveel gevraagd. Maar het is niet Rockstar North (of een ander Rockstar kantoor) die GTA Advance gemaakt heeft, maar Digital Eclipse. Rockstar Games is enkel de uitgever.

Jullie vergeten een zeer belangrijk aspect. Namelijk: Op een GBA kaartje past minder dan 5 MB (De preciese hoevveelheid weet ik niet) GTA Advance past maar net op de cartridge en als ze dan ook nog alles in 3D moeten gaan maken past het al helemaal niet op het kaartje! Daarbij moeten natuurlijk ook 3D cutscenes worden gemaakt en in een 3D GTA mogen radiozenders natuurlijk ook niet ontbreken. Oftewel: het past gewoon niet. Wat mischien wel past voor de Nintendo DS is de helft van het spel op de DS cartrigde en een ander gedeelte op de GBA cartridge. Maar dan nog ben ik er niet helemaal zeker van dat het er wel oppast, cartridges zijn nou eenmaal wel sneller dan een UMD of DVD maar er past gewoon veel minder op. Voor een Nintendo DS niet zo heel belangrijk omdat hier wat kleinere spellen op uit komen en de PSP ook veel ruimte nodig heeft vanwege de graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat het ergste is, het is gewoon mogelijk om een gta3 achtigge game op de gba te maken, kijk maar naar driv3r voor de gba, geen top down, gewoon net als gta3, dus waarom doet R* dat dan niet!

Dat heb ik me ook al zoveel gevraagd. Maar het is niet Rockstar North (of een ander Rockstar kantoor) die GTA Advance gemaakt heeft, maar Digital Eclipse. Rockstar Games is enkel de uitgever.

Jullie vergeten een zeer belangrijk aspect. Namelijk: Op een GBA kaartje past minder dan 5 MB (De preciese hoevveelheid weet ik niet) GTA Advance past maar net op de cartridge en als ze dan ook nog alles in 3D moeten gaan maken past het al helemaal niet op het kaartje! Daarbij moeten natuurlijk ook 3D cutscenes worden gemaakt en in een 3D GTA mogen radiozenders natuurlijk ook niet ontbreken. Oftewel: het past gewoon niet. Wat mischien wel past voor de Nintendo DS is de helft van het spel op de DS cartrigde en een ander gedeelte op de GBA cartridge. Maar dan nog ben ik er niet helemaal zeker van dat het er wel oppast, cartridges zijn nou eenmaal wel sneller dan een UMD of DVD maar er past gewoon veel minder op. Voor een Nintendo DS niet zo heel belangrijk omdat hier wat kleinere spellen op uit komen en de PSP ook veel ruimte nodig heeft vanwege de graphics.

waarom kan driv3r het dan wel op de gba?
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Die heeft dus gewoon minder ruimte nodig. Top-Down GTA's kunnen nog wel net op een GBA-cartridge, maar de nieuwere niet meer. Als Driv3r er wel op kan, heeft die dus gewoon minder ruimte nodig, zodat die wel op de GBA gespeeld kan worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal Rocktar zeker niet tegen houden, maar zelf zit ik er niet op te wachten. Ik heb wel een GBA maar gebruik hem niet. Maar voor de GBA is het natuurlijk erg vet dus van mij mogen ze het gaan maken hoor. Ik denk alleen dat het niet meer zal gebeuren, want ik denk dat Rockstar zich alleen nog maar bezig houd met het Next Gen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wees eerlijk , GB is eigelijk altijd toch al een flop geweest . Mischien in de tijd van " Pokemon " was dit mischien goed , maar nu ? Wie staat er nu nog te wachten op een nieuwe Gta op de GB ?

Ik denk ( bijna ) niemand .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...
  • 2 weken later...
  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...