Jump to content

Let's go for a joyride...


VforV

Recommended Posts

  • 1 maand later...

Indien je GTA1 als CDROM versie hebt gewoon de CD in je CD speler doen en doortoetsen naar track 2 en verder.

Indien je GTA1 gratis hebt gedownload kan je de WAV bestanden afspelen met programma's zoals Winamp en Windows Media Player.

Link to comment
Delen op andere websites

Indien je GTA1 als CDROM versie hebt gewoon de CD in je CD speler doen en doortoetsen naar track 2 en verder.

Indien je GTA1 gratis hebt gedownload kan je de WAV bestanden afspelen met programma's zoals Winamp en Windows Media Player.

Ik heb dat van tectron eens uitgestest. Zalig. Je hebt gewoon de radio van GTA1 :Y .

Bij de cd van London is het ook zo.

Ik vraag me wel af waarvoor dat eerste nummer van bijna een kwartier zonder één geluid op dient. En bij London is het net hetzelfde.

Link to comment
Delen op andere websites

Het eerste nummer is de DATA om de muziek ook daadwerkelijk af te kunnen spelen. 2 t/m 7 (dacht ik) zijn radiozenders en de rest zijn 'city sounds'... :Y

Incorrect. De eerste track is gewoon het data(spel) gedeelte van de CD-ROM. Zeg maar het spel met al zijn mappen.

Als je dit afspeeld hoor je dus een heleboel lawaai wat dus de 1en en 0en zijn van de programma's die je CDspeler omdat hij denkt dat het gewoon audio 1en en 0en zijn omzet in geluid. (sommige CD spelers tonen bij zo'n track een error)

Als je naar track 2 gaat kom je dus op het echte audio gedeelte.

Dit komt voor met meerdere spellen voor maar ook met muziekCD's met videoclipjes of (de veelbesproken Sony spyware) beveiliging erop.

In sommige gevallen is de data track verborgen zodat je hem niet hoort in je CD speler. (google hierover verder op onderwerp verborgen CD tracks)

Als je goed kijkt is het soms mogelijk bij deze audio/data CD's het gedeelte te zien met data en geluid aangezien er dan een heel loos stuk tussen zit.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...