Jump to content

Reacties op de Member Walkthrough.


Mark B.

Recommended Posts

Het vervelende is, dat als ik op "Edit" druk om de missies toe te voegen, ik te zien krijg dat de topic gesloten is. :(

>>> Door GTA-Sheep: Ja, dat zie ik ook. Volgens mij was het de bedoeling dat jij er nog gewoon mocht editten. Topic heropend<<<

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    11

  • Samurai

    8

  • Blizz

    4

  • cjballer

    2

Ik heb hier een missie genaamd The Shore side redemption.

Salvetore moet naar de rechtbank maar de sicilianen willen dat niet dus moet jij Salvetore beschermen.Zoek een politie auto er staat een op de parkeerplaats van het ziekenhuis.Als je op de positie staat zie je Salvetore in de van stappen na een tijdje rijden blaast een siciliaan een politie auto op ze gaan met auto achter Salvetore aan.Er komen steeds blokcades rij dus voorop die andere auto,s zijn zwak de blokcades niet als je tijd hebt doe een drive by op een van de auto,s die je achtervolgen.Als je bij de rechtzaal aankomt heb je de missie gehaald.

Beloning:Is er niet.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Ik heb een vraag, in de Member Walktrough staan in het begin veel missietitels in het bleekgrijs. Waarom? Ik dacht eerst 'omdat ze nog niet beschreven zijn' maar dat is wel zo bij een groot aantal...

Edit: @Dizzee: Aaaah :puh:.

Bewerkt: door VforV
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...