Jump to content

GTA2 Power Manager


Nemean^inf

Recommended Posts

Olla allemaal

Ben een beetje aan het gamen gegaan met GTA2 en kwam tot de ontdekking dat bepaalde dingen niet lekker werken. Zoals de debug keys. Is er een los programmatje dat je anders moet draaien ofzo? En hoe verander ik die radio in de auto? Ik kom dr namelijk ff niet uit.

Thanks.

(speel normaal geen GTA, maar kon ditkeer die CD niet laten liggen)

Link to comment
Delen op andere websites

De debug keys in gta2 kan je niet zomaar gebruiken, je hebt er een programmatje voor nodig.

Een goed programma hiervoor is de Gta2 Powermanager. Als je dit programma opstart heb je een menu zoals de standaard gta2 manager, maar nu zijn er 2 tabs meer bovenaan.

Om de debug keys te activeren kies je bovenaan het tabblad 'Debug'. Nu komt er een lijst met mogelijkheden. In de derde kolom bijna onderaan staat 'Do Debug Keys'. Als je dit aankruist en dan onderaan op GTA2 klikt kan je de debug keys gebruiken.

Om van radiostation te veranderen druk je op een van de F toetsen bovenaan je toetsenbord, welke F het is weet ik niet zeker, maar als je er wat probeert zal je het wel vinden.

Bewerkt: door maarte41
Link to comment
Delen op andere websites

Om van radiostation te veranderen druk je op een van de F toetsen bovenaan je toetsenbord, welke F het is weet ik niet zeker, maar als je er wat probeert zal je het wel vinden.

Om de radiozenders te veranderen gebruik je F1 en F2, om aan te vullen op maarte41.

Veel gameplezier! :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

ik heb gta2 powermanerger al een tijdje niet gebruikt en nu kan ik die optie niet vinde waar je al die informatie in de linkse boven hoek krijgt over police peds in screen cardamage

BAs

Bewerkt: door bas1313133
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...