Jump to content

Komt libertycity ook een keer voor de pc uit?


Koen_92

Recommended Posts

Waarom zou Sony dat in Gods naam doen?? De verkoop van de PSP loopt geweldig....

Ik denk trouwens niet dat we dit bericht serieus moeten nemen.

Rockstargames bepaalt dit toch? En als hun er winst mee kunnen maken, doen ze het wel. Maar het blijft een gerucht.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • The Golden Fighter

    6

  • Blizz

    4

  • Samurai

    3

  • VforV

    3

dit gerucht is totale onzin want de gta lcs kan niet zomaar ff ook op de ps2 verschijnen voor een laag prijsje want dan meot er te veel aan veranderd worden zoals:

de meeste mensen hebben een vierkante tv... psp is breedbeeld dus zouden ze dat moeten veranderen.. gta lcs is specifiek voor de PSP gemaakt en zal dus ook niet voor ps2.

R* heeft al bekend gemaakt dat de eerstvolgend gta in het laatste kwartaal van 2006 zal komen namelijk de gta op de PS3... en ook zal dat jaar een nieuwe gta-PSP komen. En ze verkopen gta lcs alleen maar slechter als ze hem voor een laag prijsje op de winkelrekken leggen want dat word de psp-versie minder verkocht

Link to comment
Delen op andere websites

dit gerucht is totale onzin want de gta lcs kan niet zomaar ff ook op de ps2 verschijnen voor een laag prijsje want dan meot er te veel aan veranderd worden zoals:

de meeste mensen hebben een vierkante tv... psp is breedbeeld dus zouden ze dat moeten veranderen.. gta lcs is specifiek voor de PSP gemaakt en zal dus ook niet voor ps2.

R* heeft al bekend gemaakt dat de eerstvolgend gta in het laatste kwartaal van 2006 zal komen namelijk de gta op de PS3... en ook zal dat jaar een nieuwe gta-PSP komen. En ze verkopen gta lcs alleen maar slechter als ze hem voor een laag prijsje op de winkelrekken leggen want dat word de psp-versie minder verkocht

komt er volgend jaar weer een gta psp uit??? jiiihhaaaa!!! :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag even op een paar geposte dingen willen reageren.

De opmerking over de verhoudingen van het scherm zijn bullshit. Breedbeeldfilms worden op mijn tv nu toch ook gewoon met zwarte balken boven en onder in het beeld afgespeeld, aangezien wij geen breedbeeldtv hebben. Ik zie het probleem niet zo met LCS.

Bovendien werd er bij GTA3, VC én SA voor de release allemaal hardnekkig beweerd dat het spel om de meest bizarre redenen en wegens allemaal schijnbare contracten alleen en enkel op de PS2 zou uitkomen. Inmiddels weten we allemaal beter en geloof ik er ook wel in dat dit grafisch toch niet zeer slechte spel ook op een ander platform uitkomt. Kijk, de stap van GBA naar PS2 is een te grote, dat is logisch.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nooit echt iets gelezen of gehoort bij SA waarbij ze net zoals bij LCS zeiden: "Exclusive for Sony Playstation Portable System". de GTA voor de Advance was toch ook alleen voor GBA, kwam later ook niet naar Color ofzo.

Link to comment
Delen op andere websites

Hier is even een kleine samenvatting :

Dat van de breedbeeld is erge onzin, want dat passen ze gewoon aan.

Maar R* zegt :

-------------------

''We kunnen ons niet permiteren dat we een Gta maken die minder goed is dan zijn voorganger''.

-------------------

In dit geval in LCS is de wereld klein minder auto's etc...

Dus LCS is niet beter dan Gta:SA dus dan word het eigenlijk een grote flop.

_____________________________________

Maar als je echt zo graag wilt spelen op de ps-2, neem dan gewoon Gta 3.

LCS is namelijk dezelfde wereld alleen speelt hij iets vroeger af.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...