Jump to content

Raad het plaatje


Nemean^inf

Recommended Posts

  • Reacties 30
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • need my speed

    11

  • Nemean^inf

    8

  • Lantyz

    7

  • AmsterdamBoy

    3

In Hidden Surprise?

Er rijd namelijk een Bulwark zonder Maffia ster en in andere kleur rond, en het zijn de textures van lvl 1...Dus het moet wel ergens in Hidden Surprise zijn...Maar hoe ik die map ook af zoek, ik zie nergens die rode tile...Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen in multiplay rijden Bulwark's rond zonder Maffia kleur / teken...Of die rijden in je eige map rond! :Y Aangezien ik tiles uit level 1 zie, waar geen Maffia in voor komt (alleen Zaibatsu's, loonie's en Yakuza's), moet het dus Hidden Surprise zijn, die heeft de tiles uit level 1, en in multiplay rijden alle auto's zonder teken en met andere kleuren rond...Maar dat kan ook in je eigen map, en aangezien ik nergens dat stukje wat jij hebt gefotografeerd hebt gezien (dit moet wel op vallen door die rode straat stenen), trek ik de conclusie dat het in een van je eigen maps is... :D

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hierzo, een screen uit de editor (toch handig)... :Y

screentje6ab.th.gif

Sorry dat de screen onduidelijk is en met dat witte vlak er naast, maar sinds dat we een nieuwe grafische kaart hebben komt er in dat witte vlak HP Invent met een blauwe achtergrond te staan...Dat heb ik nu dus verwijdert, maar dan word het daar wit...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat helemaal niet komt? :?

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...