Jump to content

Raad het plaatje

Recommended Posts

• Replies 30
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• need my speed

11

• Nemean^inf

8

• Lantyz

7

• AmsterdamBoy

3

Posted

Nee, zo flauw ben ik niet. ^_^ En ik wil natuurlijk wel een preciese lokatie. Alleen welk level is niet voldoende.

Posted (edited)

Een van die bonus levels

edit:oh ook de locatie.

Edited by AmsterdamBoy
Posted

In Hidden Surprise?

Er rijd namelijk een Bulwark zonder Maffia ster en in andere kleur rond, en het zijn de textures van lvl 1...Dus het moet wel ergens in Hidden Surprise zijn...Maar hoe ik die map ook af zoek, ik zie nergens die rode tile...Dus dan moet het eigenlijk wel je eigen level zijn. :Y

Posted

Alleen in multiplay rijden Bulwark's rond zonder Maffia kleur / teken...Of die rijden in je eige map rond! :Y Aangezien ik tiles uit level 1 zie, waar geen Maffia in voor komt (alleen Zaibatsu's, loonie's en Yakuza's), moet het dus Hidden Surprise zijn, die heeft de tiles uit level 1, en in multiplay rijden alle auto's zonder teken en met andere kleuren rond...Maar dat kan ook in je eigen map, en aangezien ik nergens dat stukje wat jij hebt gefotografeerd hebt gezien (dit moet wel op vallen door die rode straat stenen), trek ik de conclusie dat het in een van je eigen maps is... :D

Posted

Met alle respect, maar hoe vaak moet ik zeggen dat het niet in een eigen map is eer je me gelooft..? :{

Als je weet waar het is, maak dan een screen, of geef het aan op een plattegrond, aan speculaties hebben we niets. ;)

• 2 weeks later...
Posted

Hierzo, een screen uit de editor (toch handig)... :Y

screentje6ab.th.gif

Sorry dat de screen onduidelijk is en met dat witte vlak er naast, maar sinds dat we een nieuwe grafische kaart hebben komt er in dat witte vlak HP Invent met een blauwe achtergrond te staan...Dat heb ik nu dus verwijdert, maar dan word het daar wit...Maar hoe kan ik er voor zorgen dat dat helemaal niet komt? :?

• 2 months later...