Jump to content

Autodieven en zakkenrollers


Nemean^inf

Recommended Posts

Is er iets waardoor die groene gastjes je uit je auto sleuren? Ze pakken nooit mijn auto dat vind ik leuk kan ik op die gastjes schieten?

Die jat mannetjes die pikken telkens me geld en dan roepen ze telkens ''gimme your money'' wat doen ze dan eigenlijk met je geld?

En wat doen die mannetjes met die autos die ze gejat hebben? Meestal zie ik ze uit stappen i'm out of here hoor je ze roepen. Maar sommige blijven door rijden, wat doen ze er mee?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten. Wel als ze al de beslissing hebben gemaakt dat ze een auto willen hebben en jij jat hem dan net even voor ze. Dan pakken ze hem weer van jou.

Ja en wat ze met die gestolen waar doen... Als je een gejatte auto volgt stappen ze inderdaad na een tijdje uit. Gewoon even joyriden dus. Als ze gewoon het beeld uitrijden en het verkeer rijdt een beetje door verdwijnen ze volgens mij gewoon.

En die ventjes die geld afpakken doen er niks mee. Ze stelen gewoon geld en rennen dan weer weg. Je zou voor jezelf kunnen verzinnen dat ze er een tv van kopen, of drugs of drank of een avondje uit gaan. GTA is wat dat betreft niet de Sims. De poppetjes zijn er omdat er nou eenmaal poppetjes in een stad horen te zijn. Ze doen verder helemaal niks.

Link to comment
Delen op andere websites

Is er iets waardoor die groene gastjes je uit je auto sleuren?

Nee, dit gebeurt volstrekt willekeurig. Er zijn wel situaties dat ze nooit je wagen zullen stelen, bijvoorbeeld wanneer je een carbomb hebt, of je een belangrijk missievoertuig bestuurt.

Die jat mannetjes die pikken telkens me geld en dan roepen ze telkens ''gimme your money'' wat doen ze dan eigenlijk met je geld?

Wat doet de gemiddelde zakkenroller met geld, denk je? :puh:

[...]Maar sommige blijven door rijden, wat doen ze er mee?

Gewoon rondrijden, net als iedere automobilist in GTA2. Meestal rijden ze wel ruwer, en stappen ze na een tijdje weer uit om een volgende te jatten.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten.

Dan heb tot dusver je behoorlijk mazzel gehad, aangezien ze het wel degelijk doen..!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ze mijn auto jatten.

Dan heb tot dusver je behoorlijk mazzel gehad, aangezien ze het wel degelijk doen..!

Ik denk dat ik dan te snel voor ze rijd. En als ik vast kom te staan stap ik zelf al uit en pak ik een auto ergens ver voor me.

Het gebeurt wel eens dat ze achteloos over de weg lopen. Ja, en als ik dan aan kom geturboot zijn ze plat.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...