Jump to content

Home made screens


W3sl3y

Recommended Posts

Sorry voor de bump, maar ik heb geen LCS en wil graag weten hoe de Savehouses er van binnen uitzien, dus wil iemand voor mij 1 of 2 sceens maken met Cheatdevice van elk savehouse in LCS, en dan de buitenkant en het liefst de binnenkant?

En willen jullie dan ook screens maken van de afbeeldingen die er voor komen als je van eiland verwisselt. Alvast bedankt iedereen van dit forum! :)

Ik ben even wat screens voor je gaan maken met de Cheatdevice van LCS. Veel plezier ermee!

Portland Savehouse:

screen1rj8.png

screen2fr6.png

screen3op2.png

Staunton Island Savehouse:

screen6lo1.png

screen7ka1.png

Shoreside Vale Savehouse:

screen4xk0.png

screen2sy1.png

screen3rx5.png

Tijdens het wisselen van eilanden:

screen10te0.png

screen5gc1.png

screen11gd7.png

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 146
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    25

  • Dogwatch

    18

  • Svenie

    17

  • quinton

    11

Top Posters In This Topic

Posted Images

@ Advancegta: Tof man!! Hartelijk bedankt! Heb heel google afgezocht naar deze screens, en nu heb ik ze eindelijk! Ik wil niet zeurderig overkomen, maar wil je ook nog 2/3 screens maken van het ferryplatform als de ferry er ligt en waneer hij wegvaart en nog een paar screens van de upstate tunnel, van buiten af en in de tunnel op sv? dit zijn de laatsten! tanx :)

Link to comment
Delen op andere websites

@ Advancegta: Tof man!! Hartelijk bedankt! Heb heel google afgezocht naar deze screens, en nu heb ik ze eindelijk! Ik wil niet zeurderig overkomen, maar wil je ook nog 2/3 screens maken van het ferryplatform als de ferry er ligt en waneer hij wegvaart en nog een paar screens van de upstate tunnel, van buiten af en in de tunnel op sv? dit zijn de laatsten! tanx :)

Ferry Staunton Island:

post-40486-1172673626.jpg

post-40486-1172673661.jpg

post-40486-1172673680.jpg

Ferry Portland:

post-40486-1172673709.jpg

post-40486-1172673718.jpg

Ferry's komen elkaar tegen:

post-40486-1172673753.jpg

Upstate Tunnel:

post-40486-1172673781.jpg

Linker uitgang

post-40486-1172673817.jpg

Rechter uitgang

Een andere foto van mij die ook gehost is in de Gallerij:

gallery_40486_24_45449.png

Link to comment
Delen op andere websites

Ze doen het niet!! Er staat: Sorry, maar je hebt geen toestemming om deze functie te gebruiken.

Wat moet ik doen??

EDIT: Om even wat correcter te zijn, elke keer als ik op een bijlage druk (bijv. 1.jpg)kom ik in een nieuw venster waarin de bovengenoemde foutmelding staat, kan iemand mij hier mee helpen door te PB'en of hier in dit Topic te posten? alvast bedankt

Bewerkt: door hornyjorny
Link to comment
Delen op andere websites

Het werkt bij mij ook niet helaas.

ASPHALT heeft mij al even geholpen, met behulp van een PB. Hopelijk kan je ze nu ook zien:

Ferry Staunton Island:

1

2

3

Ferry Portland:

1

2

Ferry's komen elkaar tegen:

1

Upstate Tunnel:

1

Linker uitgang

2

Rechter uitgang

Een andere foto van mij die ook gehost is in de Gallerij:

Klik

Dit hierboven met dank aan ASPHALT.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 1 maand later...
Sneeuwt alleen met cheatdevice?

Sneeuw kun je 'oproepen' met de CheatDevice ja, maar het kan ook om een CheatDevice-loze manier. Je moet er wel wat moeite voor doen en het is maar éénmalig. Je moet hiervoor level 9 van de zijmissie Car Salesman halen. Officieel heb je de zijmissie na level 6 voltooid maar je bent niet verplicht te stoppen. Stop je wel, dan kan je deze missie niet meer doen achteraf omdat je je beloning al gekregen hebt (Money Pick-up en Hellenbach GT in de showroom). Tijdens deze zijmissie komen ook andere weersomstandigheden aan bod zoals donder en bliksem en dichte mist.

screen37vs0.png

screen38ba4.png

Zoals je ziet stelt de sneeuw zelf niet zo veel voor. Het zijn enkel fijne sneeuwvlokjes met dichte mist. En de sneeuw blijft niet liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
Sneeuwt alleen met cheatdevice?

Sneeuw kun je 'oproepen' met de CheatDevice ja, maar het kan ook om een CheatDevice-loze manier. Je moet er wel wat moeite voor doen en het is maar éénmalig. Je moet hiervoor level 9 van de zijmissie Car Salesman halen. Officieel heb je de zijmissie na level 6 voltooid maar je bent niet verplicht te stoppen. Stop je wel, dan kan je deze missie niet meer doen achteraf omdat je je beloning al gekregen hebt (Money Pick-up en Hellenbach GT in de showroom). Tijdens deze zijmissie komen ook andere weersomstandigheden aan bod zoals donder en bliksem en dichte mist.

screen37vs0.png

screen38ba4.png

Zoals je ziet stelt de sneeuw zelf niet zo veel voor. Het zijn enkel fijne sneeuwvlokjes met dichte mist. En de sneeuw blijft niet liggen.

Misschien is ,het een beetje te laat je te bedanken,

maar ik had je reactie niet gezien dus:Dank je!!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...