Jump to content

F1 kampioenschap


Melchior

Recommended Posts

Ja hoor, hij is binnen!

Ongeveer een uurtje geleden!

De constructeurstitel voor het Ferrari Scuderia F1 team!

Schumacher zal ongetwijfeld wel de rijderstitel ook weer winnen, het begint saai te worden maar Schumi is natuurlijk onevenaarbaar goed!

Hij heeft bijna alle F1 records gebroken en nu al een legende.

Van mij mag hij alle eer hebben, wat vinden jullie van de rijders en teams uit de F1 enz.

Link to comment
Delen op andere websites

Kut Schumacher en kut Ferrari.

Ik vind het echt helemaal niks dat Ferrari.

Het wordt ook tijd dat Schumacher weggaat uit Ferrari en dan mag van mij Fisichella er wel rijden samen met Massa.

Verder vind ik F1 super cool ik volg het al vanaf 1998 en was vanaf het begin al fan van Mika Hakkinen, tot ie in 2001 wegging.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen McLaren heeft 1 slechte coureur en dat is Coulthard, lelijke gast die totaal niet kan rijden, die al te lang F1 rijdt.

Enige goeie van Coulthard is dat hij altijd eerlijk blijft, want als er iets mis is met hem zegt ie dat ook eerlijk.

Verder zijn Raikkonen, Panis en Da Matta goeie coureurs hoor, alleen de wagens zijn kut.

Link to comment
Delen op andere websites

Alleen McLaren heeft 1 slechte coureur en dat is Coulthard, lelijke gast die totaal niet kan rijden, die al te lang F1 rijdt.

Enige goeie van Coulthard is dat hij altijd eerlijk blijft, want als er iets mis is met hem zegt ie dat ook eerlijk.

Verder zijn Raikkonen, Panis en Da Matta goeie coureurs hoor, alleen de wagens zijn kut.

Sorry hoor, die Coulthard mag dan wel eerlijk zijn...

Maar zeker niet altijd sportief, in geloof ik 2000 stak ie zijn middelvinger naar Schumi op vnawege een mooie Touche! :blink: :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

shumacher mag van mij wel weg hij heeft al genoeg gewonnen hij weet het dondersgoed dat hij gaat winnen dat is toch niet leuk meer? steeds de zelfde??

Hallo, wat zou jij doen?

Je hebt 10 uur geleerd voor een repetitie en dan ga je express een 4 halen bij wijze van spreken?

Laat Schumi maar lekker winnen.

Ik heb trouwens ook de Grand Prix van De Nurburgring in het echt op de tribunes meegemaakt en daar won Schumi ook weer!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Nee schumi mag van mij er echt mee kappen

:angry: *Pakt een hakbijl en dreunt op z'n Pc*

Zegg dat niet, Shumi is een Meister in dit vak van mij mag hij nog een jaartje of 4/5 doorgaan, en dus niet kappen :angry: , het is ontrecht dat jullie hem afzeiken, alleen maar omdat hij alles wint, kan hij het helpen!!! :angry:

"Shame on you", but it is you call!!

Bewerkt: door Romero
Link to comment
Delen op andere websites

Ja hoor, hij is binnen!

Ongeveer een uurtje geleden!

De constructeurstitel voor het Ferrari Scuderia F1 team!

Schumacher zal ongetwijfeld wel de rijderstitel ook weer winnen, het begint saai te worden maar Schumi is natuurlijk onevenaarbaar goed!

Hij heeft bijna alle F1 records gebroken en nu al een legende.

Van mij mag hij alle eer hebben, wat vinden jullie van de rijders en teams uit de F1 enz.

ach man die kut schumacher..verwend nest dattie is..s'n oma was superarm en die micheal gaf hem geen rooie cent

wat er racen betrefd...F1 is is wel vet alleen saai..michael win (bijna) altijd <_<

alonso is de beste (op verstappen na maar die doet niet mee)

verstappen is net zo goed als michael (met karten gaan ze gelijk op) alleen krijg verstappen nooit de kans om in een goed team te komen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...