Jump to content

Moeilijke besturing.


VforV

GTA LCS moeilijk te besturen?  

54 leden hebben gestemd

  1. 1. LCS moeilijke besturing?

    • Ja.
      5
    • Het went wel.
      31
    • Nee
      16


Recommended Posts

  • 2 weken later...
  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • VforV

    11

  • Samurai

    5

  • Dogwatch

    4

  • Blizz

    2

Top Posters In This Topic

Je kunt een keuze maken uit twee verschillende controls. Ik heb ergens gelezen dat de tweede optie veel fijner werkt. Zelf heb ik nog niet de kans gehad om GTA:LCS te spelen, dus ik kan er zelf geen mening over geven. Maar het is altijd het proberen waard...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
In het begin vond ik het ook wel moeilijk, maar na een kwartiertje spelen was ik het gewend. Als je mikt met een sniper vind ik dat de analoge stick wel wat te gevoelig is.

Ja, met een muis op de PC kun je veel precieser mikken. Op PS zit je altijd iets te ver of iets te dicht..

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin vond ik het ook wel moeilijk, maar na een kwartiertje spelen was ik het gewend. Als je mikt met een sniper vind ik dat de analoge stick wel wat te gevoelig is.

Ja, met een muis op de PC kun je veel precieser mikken. Op PS zit je altijd iets te ver of iets te dicht..

Inderdaad, ik vind richten met een sniper zowieso moeilijk. Maar goed de besturing was ik snel gewend.

Link to comment
Delen op andere websites

In het begin is het erg wennen. Ik vond het eerst een hele moeilijke besturing. Later wen je er heel erg aan. Als je een tijdje op de PSP hebt gespeeld. En je gaat daarna op de PS2. Dan merk je wel hoe makkelijk de besturing van de PS2 is!

Grtz,

Mark. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Nope,vind iktotaal niet. Alle knoppen zitten op de perfecte plekken, je kan er dus goed bijkomen. En de besturing is precies de zelfdeals op de PS2, los van dee R2, L2 en rechter analoge stick. En dat wenst ook wel snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...